nedeľa 15. januára 2006

Silvester 2005 part VII

Sedem pristahovalcov1.1.2006 Novy Rok Clovek by nepovedal ze po Silvestri pride Novy Rok. Akoze uplne necakane sa to stalo a my sme si s tym museli volajako poradit. Zacali sme tym, ze sme niekolko prvych hodin uspesne prespali. Nuz lepsi zaciatok roka si predstavit neviem $$:-i$$. Pokracovali sme v spracovavani vynikajucich ZuSkinych palaciniek a postupne sme sa pripravovali na odchod. Niekto upratoval, a my ostatni siesti sme hrali karty $$:-i$$. Alebo nieco ine... aha uz viem $$:-))$$. Leňulka sa snazila ucit dejepis, ci prepisovat si poznamky, ci nieco take, ale ja som jej zabavil knizku s tym ze Dejepis som nemal uz peknu hromadku rokov a potrebujem si ho obnovit. A to mala udrety prstok na nohe. Aj ked vzhladom na to, ze teraz ma zapal pluc, to bolo este vcelku fajn. Ale spat k chate. Pobalili sme si vsetky veci, zbalili spacaky, s cim mala ZuSka opat problemy (no, ked ma niekto spacak 4x taky velky ako obal, niet sa co cudovat $$:-i$$) a vratili sme sa k nasej oblubenej cinnosti - jedeniu a pozeraniu TV (akoze zla vec $$:-))$$). No, potom, akurat uprodstred Mr.Beana, nas prisli Incikovi mili rodicia vyzdvihnut a tak sme sa odviezli az k nim domov, kde sme sa rozlozili v obyvacke. Akoze miestnost velka asi ako 3/4 nasho bytu $$:-i$$. Pozerali sme Zelary (fakt ze zly film $$sick$$) a potom sa rozhostilo to prave peklo. Totiz Jana a Jack. To som tusim este nespominal, ze sa parkrat za ten tyzden prizabili, co? No... takze tak. Myslim ze sa hned presuniem k oblubenejsej casti blogovin, t.j. k fotkam. (Takmer bezhlavy Incik) ("To tys mi rozbil frňák! Ty!" $$:-/$$) (Teploooo $$8-D$$, zrovna ked odchadzame $$:-/$$, $$:-i$$) (To je Jana a Prasiatko... nie moment... aha, to je Leňulka $$:-i$$) (Terminator JOGI $$8-D$$)

4 komentáre:

  1. Tim "zlý film" jsi myslel, že to mělo smutnejkonec nebo to, že se ti to vůbec nelíbilo? :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Smutny koniec alebo vesely koniec... ten koniec bol fakt BLBY :-)) Keby ho zastrelili bud fasouni alebo red army a ne kamarat... ale o to by mi ani neslo, skor to bolo desne roztahane a v podstate o nicom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa to nahodou pacilo...muslim zelary..

    OdpovedaťOdstrániť