utorok 10. januára 2006

Silvester 2005 part V

Kopalo nas pat30.12.2005 Silvester sa prudko blizi a my vstavame cim dalej tym neskor. Piatkove rano sme zacali spracovavanim vianocky. Bola prijemne tuha a vliezala do zubov. Mmm, ňamíí $$:-))$$. Potom sme dlho, dlho, dlho a mozno este dlhsie hrali Prsi. A vonku furt sneh. Jedine vzruso nam spravili ZuSka a Jogi, ked spolocnymi silami vyrabali ZuSkine "svadobne" saty. Z plachty a toaletaku $$:-))$$. Este by som mohol uviest, ze v niektory den sme boli v obchode, ale neviem v ktory. A taktiez sme raz pozerali Bylo nas pet ale tiez neviem kedy to bolo $$:-))$$. Kazdopadne, v piatok sme kopali ihrisko na futbal. Zacali sme ked sa zacalo stmievat, koncili sme ked bola totalna tma $$:-))$$. Na vykopovych pracach sa zucastnili nasledujuci ludia: ZuSka, ktora nesmela chybat nikde $$:-i$$, Leňulka, Incik, Petroit nuz a samozrejme JA $$:-))$$. Sice sme mali iba dve lopaty, dva pekace (akoze take tie veci na ktorych sa da smykat na snehu), ale to nam nebranilo v tom, aby sme to po par desiatkach minut dokoncili. Avsak... to by Zuzanka nemohla byt prehnane aktivna $$:-))$$. Tak si vymyslela ze si spravime vlastnu zjazdovku. Malicku, jeden meter a kusok. Tak sme ten vykopany sneh nahrabali na jednu hromadu a poviem vam, ze sa podarilo. Fakt pekny kopcek sme spravili a aj smykat sa po nom dalo $$8-D$$. Nuz a potom sme uz iba idlili... pripadne sme este k veceru vybehli von pohadzat sa trochu do snehu, klasika $$:-))$$. (Chces tou loptickou do ksichtu hned, alebo az za chvilu? $$:-i$$) (Uuu, nozicka $$8-D$$, $$:-i$$) (Co sa to tu robi? Aaaj, svadobne saty, tie nesmiem vidiet! $$ohmy$$) (Pracujuci romsky spoluobcan Petroit $$:-))$$) (Aj ja som pripojil ruku k dielu $$;-)$$)

8 komentárov:

  1. Teda, ten popisek u mojí fotky je naprosto, ale naprosto zavádějící :-i :-)) Já jsenm ten ksicht dělal na tvoje přání :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ze sem nesmela chybet u niceho? to je nesmyslna pomluva, dyt jsem dycky pul dne prospala :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta plachta BYLO prostěradlo :)To hřiště vám musim pochválit.... hrálo se na něm supr ;)a taky musim pochválit tebe a to zato že tu neni žádná fotka na který bych byla já ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsem se zapomela na autogram :-i :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bistu Jimi, davas dake zavadzajuce infosky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta ZuSka sa nezda. Ta je hadam aktivna po vsetkych smeroch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a co si neodfotil to ihrisko cele???

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jogi/Janco: Tak ja neviem ako sa da prosteradlo prelozit do Slovenciny :D
    Zuzu: Uz tak som mal vyse 300 fotiek a okrem toho bola tma a potom sa mi uz asi nechcelo :D

    OdpovedaťOdstrániť