nedeľa 8. januára 2006

Zijem, zijem,

nezomieram $$:-))$$Tak co sa v mojom svete udialo za poslednych par dni? Nic zvlastne a predsa nieco. Stal som sa prispievatelom do zbrusu noveho internetoveho magazinu najserioznejsieho zrna. iHrom, ako sa onen casopis menuje, je vskutku genialnym projektom hodnym vasej pozornosti. Okrem ineho som si vyrobil tepelnu clonu z papiera, ktoru som vcera nahradil profesionalne vyrobenym tepelnym izolantom z Hornbachu. Tam sme mimochodom kupili aj vesiak na ... hmm... na veci Taktiez som si usporiadal stol, aby som tu nemal ten vecny bordel co tu zvyknem mavat $$:-i$$. Ked sme pri $$:-i$$ tak aj toho tu mam, hned pod monitorom. A napokon aj krokodyla som si umiestnil. Zavesil som ho na skrinku. Mimochodom, gratulujem Zuzanke ku krasnemu jubileu, 20 000 navstev $$;-)$$.

3 komentáre:

  1. Tu 20 000 jsme chtěl chytit já, ale nepodařilo se. Jsem byl 19 998. Tak snad chytím tu 30 000. Ale jinak gratuluji jak tobě tak i ZuSce.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chlapce, ja uz mam tolko "milestone" hitov u ZuSky ze ma prekonat nemozes :-i (minimalne co si pamatam su 14000,17000,18888 a posledne 20000 a 10000 mal myslim Incik... aj ked si nie som celkom isty ci to bolo uplne koser ;-) :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale, neznáš mě, nasadim mafiu, a uvidíš..a kdyžtak.. Photoshop je tu vždy :-)

    OdpovedaťOdstrániť