štvrtok 19. januára 2006

Zápisky Archeológa III.

po čase sme opäť tu $$;-)$$28.6.2005 Dnes som zachránil život ja Čchangovi. Pošmykol sa na mydle. Síce to bolo moje mydlo, ktoré som pozabudol na zemi, ale aj tak som ho zachránil. Teším sa. Už čoskoro sa vraj stretnem s rodičmi. Prídu na loď. 29.6.2005 Kim ma pozvala do bufetu. Trochu som bol v šoku, ale pozvanie som prijal. Je božská. Vždy som vedel, že Číňania sú skvelí. Večer majú prísť rodičia. 30.6.2005 Rodičia sú úžasný! Mama aj otec. Ja ich milujem. A viete čo je najlepšie? Že Čchang je môj brat. No nie je to super? A úplne najlepšie je, že si rodičia skvele rozumejú s Kim. 1.7.2005 Denník Kapitána som prečítal už niekoľkokrát a neprestáva ma fascinovať. Nikde sa neviem dopátrať k tomu ako sa kapitán volal. Fakt ma to trápi. Pracujem na tom spolu s Čchangom a Kim. Čchang mi povedal, že navrhne moje zvýšenie platu. 2.7.2005 Pracujeme dňom i nocou. Kapitán je záhadnejší ako Stonehenge. Dostali sme od čínskej vlády povolenie ísť pátrať na pevninu. Niekde po ňom museli zostať stopy. 17.8.2005 Po dlhých 6 týždňoch sme sa k ničomu nedopátrali. Stopa končí v dedinke menom Xhing-hua. Tam o kapitánovi nejakej lode počuli naposledy v roku 1927. Vtedy vraj odišiel smerom na juh. Do vysnívaného Thajska. 18.8.2005 S Kim sme sa rozhodli, že oznámime zásnuby. Poznáme sa už pomerne dlho a perfektne sa k sebe hodíme. Čchang si na pevnine tiež našiel nejakú fešandu. Netuším ako sa volá, ale je to kočka. 19.8.2005 Už po stýkrát sme opäť preskúmali kapitánovu loď. Odhora až úplne dole. Našli sme! Našli sme Denník Kapitána extended. Podrobné informácie o posádke aj o samotnom kapitánovi. A teraz sa podržte – jeho meno znie James Kapitán. Narodený v Británii slovenským rodičom. Úplne najzábavnejšie je, že môj a teda aj Čchangov dedo sa volal James Kapitán. 20.8.2005 Thajsko. Cestujeme do poslednej krajiny, ktorú kedy navštívil môj dedo. Cesta bude dlhá a náročná. Pevne veríme, že bude stáť za to. 31.8.2005 Po dlhom pátraní na úradoch, v kronikách a na matrikách sme objavili miesto posledného odpočinku nášho deda Jamesa. Prišli sme na miesto a tam nič! Nejaký *$!@!&*$ vykradol dedov hrob!

2 komentáre:

  1. moje mydlo, ktere jsem mu hodil pod nohy, ale zachranil jsem ho :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je prostě nářez. Jimi jsi super! Moc mě to pobavilo.

    OdpovedaťOdstrániť