piatok 20. januára 2006

Umelecke fotecky

Poviete si: Uz zase? $$:-i$$Ale hovorte si co chcete... nejak ma to chytilo. Upravovat fotky do uplne nepoznatelnej podoby $$8-D$$. To je uplne genialna vec $$;-)$$ Takto nejako to zacalo. Rodicia mi priniesli ramy na dalsie fotky (ktore som si mimochodom uz zavesil) a v tom boli taketo fajne polystyrenove trojuholniky... no to by v tom bol cert aby som to nevyuzil. Este to spoznavate? Cha... to najlepsie len pride $$:-))$$. Mimochodom neteste sa, ze som skoncil... este mam par napadov... len to zrealizovat $$:-i$$, $$;-)$$.

5 komentárov:

  1. já se náhodou těšim :DD pak by to chtělo občas rozřešení, aby člověk věděl, co to je.. páč jinak je to tajemný jak Mona Lisa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. co chces povedat tym, ze tvoj blog ma len dve kalorie ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poznam ma, ja som tazky kritik....
    Jimmi - toto nie...
    Mozno dalsie budu lepsie, ale ver ze toto nieje tvoja parketa. To radsej upravuj svoje NADPISY, mozno to bude pozeratelnejsie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jimi, este tie prve tri sa dali...ale z tych dalsich sa mi toci hlava.....nabuduce bude lepsie.. :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Smarja ludia, chapte umelca :D To je abstraktne umenie... to nepredstavuje nic ine len nahly naval inspiracie :D

    OdpovedaťOdstrániť