utorok 24. januára 2006

Fjuuuu...

past days $$:-))$$(ten nadpis je akoze Few past days, keby to niekoho trapilo $$:-i$$) No takze preco som vas v posledne dni tak zanedbaval? Najjednoduchsia a pomerne pravdiva odpoved by znela - lebo sa mi nechcelo. Nie je to vsak cela pravda. Ako to uz byva na FEIke zvykom, po umornom a namahavom (haha $$:-))$$) semestri pride skuskove obdobie. O nic menej umorne a namahave (3x haha $$:-i$$). Lenze priamo umerne namahe su vysledky. No a tu uz smiech prestava... O prvych dvoch skuskach (Robotika a DASR) som pisal podrobnejsie. Vysledky - Robotika za 4 (t.j. ee $$no$$) a DASR za 3 (t.j. hura $$:-))$$). Minulu stredu sme odovzdavali PPRC, coho som sa velmi obaval, ale zrejme maju ti ludia nejake divne rebricky hodnot, lebo pri 10 bodovych malych zadaniach nas tyrali ako americania irackych vaznov a toto 20 bodove bolo pomerne v pohode. Napokon to Viktor vytiahol na 14, z povodne navrhovanych 11. V piatok bola ta najsamnajlepsia skuska tohto semestra, totiz Dynamika Procesov. Uzasna to vec. Mohli sme pouzivat prednasky a kedze JA som bol na kazdej... $$;-)$$. Kazdopadne mozno sa budem opakovat, ale keby boli taketo predmety vsetky tak by som mozno dostal aj stipendium $$:-))$$. (Ale hovorte to typkovi co ma zapocet 0,25 bodu zo 40 $$:-i$$... pre porovnanie ja som mal 37,5 $$;-)$$) No a dostavame sa k pondelku. Poviem vam ze kam sa hrabe piatok 13. na pondelok 23. Fuj. Fuj. Fuj. A este raz FUJ! $$:-i$$. Clovek rano vstane... no rano.. v noci vstane a ide na bus. Na bus ktory chodi kazdych 8 minut. Ha ha... mal by chodit. To ze bolo 20 pod nulou asi ani nemusim pripominat. Tak si tak pekne mrznem vonku asi 20 az 25 minut az kym som si ani... no nic som si proste uz necitil a prisiel bus. Resp prislo asi 80 ludi na kolesach $$:-))$$. Ale nechajme to tak, hned takto z rana som si napisal AMS... netrufam si odhadovat vysledok, ale myslim ze som tam napisal pomerne dost... sice som sa na to ucil najviac za posledne 2 roky ale neviem cim to je ze mavam okna... ja som okno nikdy nemaval a na tej vysokej je to bezna prax, uz mi to lezie na nervy. Potom... potom sme odovzdavali zadanie na AMS. Tyranie americkych vaznov v Iraku ustupuje do uzadia a nasleduje totalna sikana $$:-))$$. A chyba vam tu toto a toto a toto... a blablabla... napokon sme to uhadali na 18 bodov z 20. Ale dalo to zabrat. No a ako vrchol vecera nastala skuska z Programovacich Prostriedkov v realnom case. Nechcem sa opakovat ale fuj... cely tento predmet je totalna somarina a blbost a nemam to rad. A neviem cim to je, ze zrovna NAS rocnik ma INE skusky ako boli 10 rokov predtym... to je uplne strasne. Ale... tak nebol by som to ja keby som nieco nesplodil... myslim ze to bude v pohode (obzvlast ked mi stacilo 13 bodov z 50). Jimi out. P.S. Bonus :

5 komentárov:

  1. tieto fotecky su omnoho lepsie...len tak dalej jimi..mne uz skuskove lezie na nervy, a este ma cakaju 2 skusky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidim, ze ti skuskove ide na mozog :D :D :D . Ale nie, dobre to je, heehe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vidim, ze ta dost zaujal polystyren :)) .. celkom sa mi to paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je az fascinujuce ako vas vobec netrapia moje skolske vysledky, zatial co 4 "znicene" fotky su totalne zaujimave :D ale to je podla mojho nazoru uplne skvele... lebo skola sucks :-))

    Zuzu: s tvojou hlavou by som bral aj 7 skusok ;-)
    Dupi: a komu nie? :D
    ZuSka: co co je? :P
    Yfq@: Dakujem :-) Je to nevycerpatelny zdroj inspiracie... este musim nieco vykseftit :D

    OdpovedaťOdstrániť