streda 11. januára 2006

Zápisky Archeológa II.

pokracovanie...Aj ked je to uz takmer mesiac co som sa pokusil prerazit volnym pokracovanim vynikajuceho (a stale neprekonaneho) Dennika Kapitana, pricom ste mi to velmi vyrazne okomentovali (akoze ironia $$;-)$$), tak som sa rozhodol ze vam sprijemnim toto ponure mrazive obdobie dalsou castou letneho pribehu... so, here it is: 20.6.2005 Skoro ráno sme vyplávali smerom k Číne. Čchang sa správa veľmi milo. Nepáči sa mi to. Neznášam ho. 21.6.2005 Dnes som sa skoro utopil. Z vody ma vytiahol práve Čchang. Myslím, že ma tam aj hodil. Neznášam ho. Ale fakt. 22.6.2005 Okolo obeda sme doplávali na miesto. Predtým som si opäť prečítal list od rodičov. Jednu stranu som musel pri prvom raze vynechať – napísali mi, že som adoptovaný. Divná vec. Čchang je tiež adoptovaný. Stále sa mi zalieča. Neznášam ho. 23.6.2005 Až dnes som sa dozvedel, že čo budeme vlastne skúmať. Vraj loď s atómovým pohonom z konca 19. storočia. Hovadina. Vtedy sa predsa lode nerobili. Trochu som sa po nej poflakoval. Všetko tam bolo mokré, vylovili ju celkom nedávno. Zistil som, že Čchangovi sa páčia rovnaké veci ako mne – knihy, filmy, jedlá... všetko. Ako by bol moje dvojča. Vážne ho neznášam. 24.6.2005 Čchang mi opäť zachránil život. Kvôli mojej neopatrnosti takmer vybuchol jadrový reaktor lode. Čchang to opravil. Už mi s tým aký je dokonalý lezie na nervy. Napísal by som, že ho neznášam, ale nechcem sa opakovať. Preto napíšem, že ho nenávidím. 25.6.2005 Našiel som fakt zvláštnu relikviu. Denník kapitána. Vlastne Kapitána. To K je tam fakt veľké. To bol asi nejaký narcista. Dnes mi prišiel fax od človeka, ktorého som si najal aby našiel mojich biologických rodičov. Žijú! Inak na lodi je kopa číňanov. Je s nimi vcelku sranda. Stále ich nemám moc v láske, ale musím uznať, že sa snažia, chlapci. Aj dievčatá. Na niektoré je radosť pozerať. 26.6.2005 Prečítal som celý denník. Tá loď bola celá divná. Slovenská posádka na britskej lodi. Bol som skontrolovať prednú palubu a fakt som tam našiel pozostatky Imrichovho pestovania. Denník neklamal. Mimochodom, už som prestal nenávidieť Čchanga. Keď mi nezachraňuje život, alebo sa mi nezalieča je s ním zábava. 27.6.2005 Týpek na hľadanie rodičov mi napísal, že otec bol polo-číňan. Takže som medzi svojimi. Ja tých ľudí zbožňujem. Obzvlášť Kim. Je veľmi pekná. Čchang vravel, že ju mám pozvať do lodného bufetu. No neviem... fakt sa mi páči, ešte porozmýšľam.

4 komentáre:

  1. no tak tomuto som este neprisla na chut....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super. To vypadá na další zvrat. Mám dotázek. Co to znamená zalieča?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: ked myslis :D
    Zuzu: ked myslis :D
    Kiti: ked myslis :D (inak je to podlejzá... aspon myslim :D )

    OdpovedaťOdstrániť