utorok 17. januára 2006

Silvester 2005 part VIII

Rozchod osmicky2.1.2005 Po Silvestri tak davno ze uz si nikto ani nespomenul ze nejaky bol. A bol vobec? $$;-)$$ Kazdopadne hned rano sa vytrepali Jack s Petroitom, Jack preto aby to stihol este v ten den a Petroit preto lebo... lebo $$:-))$$. My ostatni sme prevazne vegetili a bavili sa so psikmi. Incik mi vysmahol jeho a ZuSkine fotecky na Cedo, trosku sme ich vyzrali, ale ze to bola fakt mnamka (ostatne ako aj u ZuSky doma), trochu sme opat povegetili, myslim ze bezala nejaka Futurama a tak... Potom sme vyrazili smer vlakova stanica. Tam sme (uplne prekvapivo) nastupili na vlak. V nejakom podivnom meste sme presadli na iny vlak, potom sme v Hradci prestupili na iny vlak, ktory nas doviezol az do Pardubic. Tam sa niekam strasne ponahlala Jana... neviem kam $$:-))$$ ale zvysne trio - Leňulka, ZuSka a Jogi so mnou pockalo na ECcko do Blavy. Kupil som si miestenku - bohuzial na fajciarske miesto, lebo nefajciarske boli obsadene... pcha. Pekne som sa s dievcatami rozlucil a uz som si to stradal na Bratislavu. Ludia v kupe sa prvych par desiatok minut tvarili ako nefajciari, ale potom sa to nejak zvrhlo a clovek aby sa nezadusil $$:-i$$. Nejak som to predychal, ale co ma dostalo, bol jeden typek, ktory mohol mat tak 20-21 rokov (lebo sa bavili nieco o roku narodenia 85..., inak vyzeral byt starsi ako ja $$:-))$$). Pozrel na krabicku cigariet, ukazal na nu prstom, zasmial sa a povedal "Toto sa mi fakt moze stat? hahaha" debil $$:-))$$. A preto ma napadla tamta basnicka, co som napisal v predoslom blognuti $$;-)$$. No nic, podme na posledne tri obrazky: (Nema tvar... remake fotky z GC05.) (Dalsie neme tvare $$:-))$$ Dasenka a Misko... neviem ktory je ktory $$:-))$$) (Jogi nam nejako zaspinkala $$8-D$$) Na zaver mi zostava uz len podakovat, specialne ZuSke a Incikovi, za to ze sa o nas tak vzorne starali $$;-)$$ a taktiez ostatnym zucastnenym za to... za to ze to so mnou vydrzali $$:-))$$. Dakujeeem.

7 komentárov:

  1. ja-te-za-ty-fotky-ze-spani-uz-asi-zabiju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pejsci: vlevo Dáša, vpravo Míša :-D
    2Zuska: Próč? :-i vždyť jsou cool, ne? :-i :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zuska mozna jenom za ty ze spani ale ja za ty vsecky... :D
    ale jinak to bylo vsecko naprosto uplne goood :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ZuSka >>> A preco ho xces zabit? Ved su uplne zlate. Si ako male zlatucke nevinne babo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Konecne ste Zuzanke objasnili, ze tie fotky su dobre... ale viete preco sa jej nepacia? Lebo sa na nich nemoze ksichtit :-))

    OdpovedaťOdstrániť