nedeľa 29. januára 2006

Saturday's night fever

Fialka Phoebe & so onTak najprv vam porozpravam o saturday's day notfever. Cize o sobote doobeda a poobede. Hm... uspesne som pokracoval v citani Harryho Pottera a Polovicneho Princa (t.j. Harry Potter and Half-Blood Prince), taktiez som zapocal tretie kolo Red Dwarfa - pre neznalych dodavam, ze som tento serial videl kompletne uz 2x a teraz ho pozeram treti raz... akoze smejem sa ako nikdy $$:-)$$. Uz som videl osem casti. Poobede mi tatuldo priniesol fialku Phoebe. Sestra Lucy mi venovala jednu zo svojich fialiek a kedze som casto pocul, ze k rastlinam sa mame prihovarat aby sa im darilo, musel som ju pomenovat. Takze Phoebe. Mimochodom, pazitku som si nepomenoval, lebo by sme nemali davat mena tomu co chceme zjest $$:-))$$. Ale podme k hlavnej teme dnesnej blogoviny. Vcera vecer som sa po 6 tyzdnoch opat stretol s mojimi najblizsimi priatelmi. Hm... Tak podme k ceste. To som v T-buse stretol Dupiho, ktory mi ochotne porozpraval, preco ide na cas. Rozhodoval sa ci si vziat ciapku, ktoru si zabudol a nechat ujst trolejbus, alebo nenechat ujst trolejbus a nevziat si ciapku. Snad nemusim dodavat, ze ciapku skutocne nemal. Ked sme prisli do Castumu, tak uz tam bola Zuzu, Kirso a JT. Samozrejme sa pocudovali, preco prisiel Dupi nacas. A neboli jedini. V okamihu totiz prisla aj Katka s Jurom a taktiez sa divili. Postupne sme sa prepracovali k lepsiemu a hlavne vacsiemu stolu aby sme sa pomestili a zabava mohla plynut. Nebyt Dupiho a Janca, tak by sme sa snad ani nezabavili. Nastastie som mal prijemne a zaroven strategicke miesto medzi Katkou a Monikou, takze som mal koho zabavat nemiestnym humorom najma na Dupiho a Jancovu adresu $$:-i$$. Prezyvka Hormoňák Dupimu prischla viac nez pravom. Tusim som vam este nespomenul, ze moj mobil vydrzal 30 dni bez nabitia. Chapem, ze mi neverite, ale je to vazne tak. Byval zapnuty denne priblizne 16 hodin a za ten mesiac som volal 30 az 60 minut. A vazne som ho nenabijal. Prisam vacku. No a do tohto fonu som si chcel zapisat Hormonaka, ale Dupi sa mi to snazil zmarit prezvananim. Telefon vydrzal, poznamku som si zapisal. Co je vsak najdolezitejsie - v Castume bol pivny den. Pytate sa co to ten pivny den je? Nuz, taky kvazi vesely typek tam vyhlasoval rozne sutaze. Prvou bolo pitie litraku piva na ex. Ked vyhlasil ze ten litrak je zadarmo sa Koldo ochotne prihlasil. Nasledovany bol este nejakymi dvoma borcami a svojim bratom. Samozrejme Koldo vyhral a vyhral 15% zlavu na ucet. Dalsia sutaz bola v ochutnavani siestich druhov piva. Nase zeliezka v ohni tvorili Janco a Juraj ale nepodarilo sa im zabodovat. Vyhru aj tak cinil nezaujimavy ruksak, takze pohoda. Nasledovalo vzajomne liatie piva do kamarata. Jeden clovek drzal pohar a lial do druheho cloveka. Potom sa vymenili a ktora dvojica bola najrychlejsia ta vyhrala. Tentokrat sa od nas zucastnili dvojice - Dupi/Juro a Kirso/JT. Opat nevyhrali a ani neviem co bola vyhra. Vrcholom (mojej casti) vecera bolo zdvihanie prazdneho 50 litroveho sudu. Vsetci prihlaseni boli od nas, takze vyhra bola jasna. Napokon so 71 zdvihmi vyhral Dupi, ktory sa prihlasil az po tom co dosutazil Koldo. Vyhra bola 25% zlava, takze uz vieme kto plati $$:-i$$. Co som sa dozvedel z videi, ktore mi boli zaslane, nasledovala minimalne este jedna sutaz, ktorej sa pre zmenu zucastnilo zenske osadenstvo. Zrejme islo o to, ktora najdlhsie udrzi v oboch rozpazenych rukach plny litrak. Funny $$:-))$$. Kazdopadne som den zakoncil pesnickou Game od Seven days to winter, ktora mi hra v mp3 prehravaci takmer vzdy ako pridem domov. Divna vec.

6 komentárov:

  1. počúvaj bráco, podľa mňa by si zase mal mať depku a naštvať sa, lebo Ti tu stale nejak klesajú komentáre. cha cha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Happy starling smiling in the air...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A vies co, segra? Ja sa obavam, ze uz je mi to uplne jedno

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ciapka...Ak by som pocuvol moje vnutorne ja, mohol som mat ciapku a aj stihol trolejbus. Ale kaslat na to, nakoniec som sa zaobisiel bez nej (thx, domino :).
    Mobil...Ceska elektrika je lepsia ako nasa? kokso, tak to je uz neco :o)
    S tym chodenim na cas. No som toho nazoru, ze to, co zacnes nesmies dokoncit. Lebo inac (v mojom pripade) by som nikdy neprisiel na cas.
    Koldo vyhral pravom. Sak taky tah nema nik :o)
    Sudy...hm...neviem, ci to stalo za to, lebo mam na cele telo svalovicu...au...
    Zuzu vyhralaaaa :))), v drzani litrovych poharov :). A mala tazku konkurenciu...Moncici a Katku (aj tak som fandil zuzu, aj ked som to nevidel na vlastne oci). Btw, nexel by som od nej dostat vyprask ... :)
    A liatie piva do kamarata, hehe...nemali sme sancu. Kym to vypil Juro, tak uz ina dvojica mala vypite oba pohare. Btw, Juro ale fakt tahal ako drak. Nakoniec sme skoncili druhy, hehe.
    Ochutnavanie piva...To bolo skor o stasti, ako o znalosti. Takze to neni vocem.

    Resume: Vsetky zlavy na ucet sme vyhrali my. 15%, 25% aj 50%. A nejaky ruksak a este nieco nas nemusi tankovat....

    PS: to jimiho segra >>> xcel by som vidiet tvoj blog. A tie optimisticke (ak by boli vobec nejake) komentare. Inac neboli ta hlava z pisania tvojich komentarov?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Este bola zabudnuta zutaz o piti piva slamkov. Kde bol iba juro a to sme tiez prehrali, aj ked UPLNE nepravom.
    Co sa tyka vyhry za tie dvojice co pili pova tak to boli pohare.
    Za tu slamku neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janco >>> Tak tomu ver, ze to bolo nepravom v piti slamky aj v piti piva vo dvojici... Vzdy sme mali strasne vela peny :(. A ta sa na chuja pije, resp. cuca.

    OdpovedaťOdstrániť