štvrtok 12. januára 2006

Silvester 2005 part VI

6 hosti na svadbeSILVESTER 2005 31.12.2005 Ten tuzobne ocakavany datum napokon predsa nastal. Po dlhych 364. dnoch sme sa konecne dockali Silvestra. Teraz si len spomenut co v ten den clovek robil... aaa, ved mam fotecky $$shifty$$. Takze, hned z rana (t.j. nieco medzi 12. a 14. hodinou) sme si, celkom necakane, dali ranajky. Hm... aha, cely den nas ZuSka nutila dojedat zvysky $$:-i$$. A aj napriek tomu, ze sme este nezjedli spagety z tusim 29. vyrobila asi 5 tuctov palaciniek. Potom sme minimalne stvrt hodinku zabili nahravanim hlasky "Co na me cumiiiis?!", ktoru vymyslela ZuSka pri komentovani mojho zaujateho pohladu... avsak nahraval sa moj preciteny prednes, pretoze tak ako ja to nevie podat nikto $$:P$$. Hm... potom sme myslim testovali nas vcera (t.j. 30.12.2005) vyrobeny "svah" a bol fakt cool. Cez cele ihrisko sa to klzalo. Aj sme si futbal zahrali, ktory sa coskoro zmenil rugby a par ludi prislo k urazu (este raz prepac, Zuzi $$;-)$$). Taktiez sme si zahrali cim dalej tym viac oblubeneho Twistera a ako najvacsi gumak som sa ukazal ja. Takmer neporazitelny $$:-i$$. No a ako vrchol celeho pobytu sme boli svedkami svadby. Mne nepripadla uloha o nic mensia ako byt oddavajucim hviezdneho paru - ZuSka a Incik. Samozrejme nemienim sa zivit v Las Vegas ako oddavac, ale je to fakt sranda $$:-))$$. Casom sme sa presunuli este von, pohadzat sa na zaver vydareneho roka do snehu, vyprskat asi stovku prskaviek a nasledne sme sa presunuli zase dovnutra, pripili si sampanskym a zazelali si vsetko najlepsie do noveho roka. (A na ZuSkinu radost sme dojedli vacsiu cast zvyskov $$:-i$$) Presunme sa k mojim poznamkam, cize fotkam: (Takhle velkyho ho mel $$:-i$$) (Kam to ten Petroit ZuSke saha? Alebo saha niekam Incikovi $$:-.$$ ?) (Kluci v akci $$:-i$$) (Funguuuuj! $$:-))$$) (Zuzanka si vyraba svadobnu kyticu... ktoru mimochodom vyfasovala Jogi $$:-i$$) (Hviezdny par) (a zase $$:-i$$) (Hviezdny oddavac $$8-D$$) (No tak ale makej, hele, nemam celej vecer $$:-i$$) (True love's kiss) (Nase jedine spolocne foto.. a aj to kazia niektori jedinci, ze Jani? (btw. to plati na obe Janicky $$:P$$)) (A uz ho ma na voditku, v pozadi dvaja byvali manzelia, ktorych uz prikryla zem $$shifty$$) (Chip'n'dales $$:-i$$) (Glo, glo, glo $$yes$$, $$:-i$$) (Let's Feast! $$8-D$$) (Moji milasci $$:-)$$)

9 komentárov:

  1. no nemysli si, ze kvuli jednomu "prepac" ti ten zlomenej rypak odpustim :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvele komentare k fotkam.. :)))
    btw.. vies, ze pri oddavani si mal zosit naopak ? :) skoda, ze to nebola kniha.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 4Yfq@: Jimimu jsem nestala ani za to, aby si proslov na MOJI svatbe napsal do sesitu zepredu :-/ :-i a jinak doufam, ze jsem to ted stihla driv nez on :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Co na mne cumis je dooost stylove :D . Fakt si to Jimi ty? Pustil som si to asi 20x a stale mam pochyby :-!.Inac fote su fakt kvalitka :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 2ZuSka: podla mna to myslel skor naopak.. nechcel taku vyznamnu vec pisat medzi svoje ostatne dristy, tak zacal radsej z druhej strany :)
    2Dupi: bud som blba, slepa, alebo uz fakt neviem.. odkial si pustal to "co na mne cumis?" ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně jsi taky praštil :'-D Pche ... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jimi >>> Ty kokso, ty si ale dobry agresor. Zajtra si ta beriem ako ochranku do skoly. Ochranku nie pre mna, ale pre profaka, bo ak ho stretnem v chodbe, tak ho asi zaskrtim :)
    Yfq@ >>> Check da ICQ :) ... to bola cista nahoda, ze som si kukol ZuSkin blog.
    ZuSka >>> Inac dooost dobre hlasky zo skoly na tvojej stranke :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Yfq@, ZuSka, Yfq@: Ano, spravne, mal som to tak aby som to nemal medzi zapiskami z GC, Dediniek, silvestra a prepismi epizod SG.
    Dupi: Ano som to ja, ked chces mozem predviest aj nazivo, ale beriem 5 korun :P
    Incik: Tak sorac :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zaujimaveee...pekne sa vam to tam rozbehlo..

    OdpovedaťOdstrániť