utorok 17. januára 2006

Ehm

(fakt ma vystiznejsi nadpis nenapadol $$:-i$$)Tak sa furt ucim (no urciteee $$:-i$$) a cloveku dobre padne kazda pauza... mam fotak... muhehe $$:-))$$. Skratka, nafotil som to co som nafotil... a co by som vas zdrzoval nejakymi kecami... podme na to. A teraz prichadza to Ehm z nadpisu $$:-))$$. Este furt som sa nudil, takze... no... ako to povedat... radsej nebudem hovorit nic $$:-))$$ Dufam ze ste sa nezlakli $$:-))$$ A skoro by som zabudol - este basnicka $$:-))$$. Ta ma napadla vecer, ked som rozmyslal nad tym ako popisem posledny den silvestrovskej oslavy... no to je fuk... Fajčil, fajčil, šlukoval, svoje pľúca pochoval. Pohreb si vychystal parádny - pravé, nefalšované Marlborky. A už leží v nemocnici, pripojený k transfúzii. Pomôžu mu a či nie? Myslím, že už každý to vie. Skončil tak ako začal - nedýchal, dusil sa a chrčal. Prijemny podvecer prajem $$;-)$$

3 komentáre:

  1. tento den musel byt pre teba fakt nudny, tak blbosti vystrajas...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta prva fotka tvojho xsichtu je GENIALNA!!! Fakt dobry efekt :) . Jak maly cert

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzu: Ak si si nahodou nevsimla, tak to ma vysoku umelecku hodnotu :P
    Dupi: Ze? 8-D Tiez mi to tak pripadalo :-))

    OdpovedaťOdstrániť