sobota 28. januára 2006

Zápisky Archeológa V.

A konečne posledná11.9.2005 Vyrazili sme, už celkom obligátne, na východ. Taxikára sme nenašli, za to sme objavili skvelú reštauráciu. Celkom nečakane bola Thajská. Aj jedlá v nej boli thajské. V tomto Thajsku je všetko také... thajské. Divná vec. 12.9.2005 Našli sme ho! Vyzerá presne ako ja alebo Čchang iba trochu viac thajsky. Skontrolovali sme mu hruď. Má ho tam! On ho tam fakt má! Myslím to tetovanie... Pre istotu som skontroloval hruď aj Kim. Viete, či náhodou nie je moja príbuzná... 13.9.2005 Prebehli sme K’xiangov (tak sa volá taxikár) fotoalbum s dedom. Je to náš dedo. Jeho dedo... začínam mať dojem, že James Kapitán bol fakt plodný. 14.9.2005 Z rozprávania pána Kxaph-ithaina, otca K’xianga a syna nášho deda sme sa dozvedeli, že po Thajsku dedove kroky smerovali do Indie. Vydávame sa teda do Indie. 21.9.2005 India. Dúfam, že už konečne zistíme všetko o živote toho famózneho človeka. Jeden by nepovedal aká je tá India indická. Už tu chýbajú len Indiáni. 22.9.2005 Dostali sme sa až do dedinky, odkiaľ dedo poslal K’xiangovmu otcovi poslednú pohľadnicu. Venemapatirili. Divný názov aj na Indiu. Venemapatirilčania uctievajú deda ako boha. No... skoro ako boha. Jedného z tých menej významných. 23.9.2005 Najdivnejšie na celom tomto mieste je, že nikto nevie ani po anglicky, ani po čínsky, ani po thajsky. Ešte, že sa Kim za mladi naučila hindštinu. 24.9.2005 Všetkým sa nám tu veľmi páči. O Jamesovi Kapitánovi sa viac už dozvedieť nemôžeme, tak sme prestali s pátraním. Ja osobne som sa rozhodol, že prestanem písať denník a budem žiť spokojným životom vo Venemapatirili. S Kim plánujeme sobáš... už aj preto, že musíme. 25.9.2005 Toto je oficiálne posledný zápis čo píšem. Je mi rovnako ľúto ako bolo Jamesovi, keď robil posledný zápis do svojho lodného denníku. Zároveň však cítim, že musím ísť ďalej a prestať sa pozerať toľko do minulosti. Zrejme nikdy sa už nedozviem, kto vykradol dedov hrob, čo v ňom bolo a prečo to ten dotyčný spravil. P.S.: Denník uzavriem do časovej schránky uzamknutej na 30 rokov a pôjdem ho zakopať hlboko do lesa. Zbohom.

5 komentárov:

  1. Super. Tak tomu říkám geniální konec.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem, velmi si tvoju podporu cenim :-) Len ma mrzi ze moje nadsenie zo Zapiskov Archeologa so mnou zdielas len ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 4Jimi: to povedal kdo? :D Ma ho tam :DD fakt super konec, dojak a je az skoda, ze koncis ;) co pokracovani "Denik tech spatnych"? :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vdaka Zuzi :-) Ale ocenil by som keby si si nerobila srandu z TS ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobre, prisaham, ze od ted si nebudu delat legraci z niceho tvyho :D spokojenost? ;)

    OdpovedaťOdstrániť