streda 1. februára 2006

Styri veci

Sk EditionNajprv chcem velmi (ne)uprimne podakovat Zuzanke za to ze ma do toho uvrtala a este viac (ne)uprimne za to ze to preposlala aj Leňulke takze to nebudem mat moc komu preposlat ja... Sou, podme na to Moje štyri zamestnania
  • Blogger
  • Cyklista
  • Leňoch
  • Ten_čo_robí_všetko_možné_len_aby_sa_nemusel_učiť
Moje štyri obľúbené filmy
  • Mean Girls / Protivné Baby
  • Shrek / Shrek 2
  • Finding Nemo
  • Back To The Future I,II,III
Štyri miesta kde som žil
  • Realita
  • Internet
  • Fantázia
  • to štvrté ešte len príde
Štyri obľúbené TV programy
  • S.O.S.
  • Friends
  • Futurama
  • Krok za krokom
Štyri miesta kde som bol na dovolenke
  • Odolov
  • Dedinky
  • Bratislavská dunajská hrádza
  • Chorvátsko
Štyri obľúbené jedlá
  • Zapekané cestoviny
  • Pizza
  • Čokoľvek s kyslou kapustou
  • Pečená hus s lokšami
Štyri weby kam chodím denne Štyri miesta, kde by som bol radšej než som teraz (už neviem po koľký raz to píšem - nezáleží na mieste, ale na ľudoch... tak či onak:)
  • V piatom ročníku FEI
  • V Pardubiciach
  • V Dedinkách
  • Vo vode
Štyri blogy, ktorým odovzdávam štafetu Štyri Veci (Čtyři Věci)
  • Kitikara
  • Scarlett
  • Ktokoľvek, čo toto číta a má blog
  • Ktokoľvek ďalší, čo toto čita a má blog
Na záver sa vám ospravedlňujem, že som to obral o všetku srandu, samozrejme som to mohol prešpikovať všakovakými funny poznámkami, ale akosi nemám náladu.

4 komentáre:

  1. To mě potěšilo. Asi to ještě dneska udělám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tusim ze ten Shrek / Shrek malo byt spravne Shrek / Shrek 2 sak mam pravdu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. JT: Samozrejme, diky za upozornenie, uz som to opravil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak dem na to >>>
    Moje štyri zamestnania
    Bike (Vsetok sport)
    Priatelia
    School
    Spanie :)

    Moje štyri obľúbené filmy (Nenapisem presne filmy ale styly)
    Rozpravky :) (Madagaskar, Mulan, Shrek1,2...)
    Sci-fi (Matrix 1,2,3, Alien 1,2,4 , Alien vs Predator, Ridick...)
    Komedie
    filmy typu (LotR 1,2,3 , Harry Potter1,2,3)

    Štyri miesta kde som žil
    Blavaaa...a este tam zijem
    Chatu mat v okolo Banskej Stianvici :)
    Fantazia
    fakt neviem

    Štyri obľúbené TV programy (co je to TV?)
    Stargate (SG-1 + SG:A)
    Simpsonovci
    Futurama
    Battlestar Galactica (ci ako sa to pise)

    Štyri miesta kde som bol na dovolenke
    Vsade tam, kde som s priatelmi
    Bansky Studenec
    Dedinky
    Taliansko + Francuzko

    Štyri obľúbené jedlá
    Zapekane Cestoviny (to je taaaakto mnam mnam)
    Vyprazany hermelin so sunkou a hranolkami
    Grecke salaty
    Vsetky morske prisery + vsetko nove (cinske jedla apod)

    Štyri weby kam chodím denne
    queez.bloguje.cz
    www.gamezone.cz
    www.sector.sk
    www.google.com

    Štyri miesta, kde by som bol radšej než som teraz
    Hocikde s priatelmi
    Bansky Studenec
    Dedinky
    Na biku

    Štyri blogy, ktorým odovzdávam štafetu Štyri Veci (Čtyři Věci)
    asi Yf@e :)))))))))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť