utorok 28. februára 2006

Zuzu & Dupi II.

Foto EditionDoslo na slubovane fotecky. Je ich celkovo takmer 300, ja som vybral 11 (IMHO) najlepsich $$;-)$$ napis z klincekov napis z klincekov (vcera zmienovane napisy, bol by som to odfotil aj lepsie ale niekto (Katka a Dupi) mi do toho furt sahal $$:-/$$) Zuzka a ja Zuzka:"Uz konecne vyrasti!" Ja som sa vyrovnal, cim som nabral dobrych 15cm... Zuzka:"Ale dusevne!" Ja: "aaaj" Zuzka a ja Ja: "$$:-))$$" Zuzka: "No jasne, Jimi $$yes$$" Janco Janco: "Kuk $$shifty$$" Koldo Tak na toto nemam komentar $$:-))$$ Zuzka a Janco Ze by remake minulorocnej fotky, ktoru nosim v penazenke? (sakra, myslel som, ze je niekde na webe, ale nie je $$:-i$$) Zuzka a Dupi Dve najdolezitejsie osoby vecera Dupi a cigaretka Ja sa mu divim, ze cely vecer tvrdi "ja nefajcim!" a potom toto $$:-i$$ Kirso a ja Zuzka a ja Na oboch fotkach vyzera horsie ten co je vlavo $$:-i$$

4 komentáre:

  1. Ale fakt to bola nejaka blbost...ani sa na to moc nepamatam...
    Inac fote boli....minuly rok boli lepsie :P
    A ze 2 najdolezitejsie osoby vecera :D, to vy vsetci ste boli doleziti pre nas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZuSka: Pre kazdeho tam, kde sa mu to viac hodi :D

    Dupi: Ten s tou cigaretou je nejaky dilino, co si nici zdravie ;-) Ako by ti nestacil ten balicek, to vyfajcis pasivne ;-)

    OdpovedaťOdstrániť