piatok 17. februára 2006

Reborn

A uz zase to zacina odznova...Tak vazeni, dnes je posledny den, kedy si mozem uzivat slobodu. Aj ked... vzhladom na to, ze som si po 3 mesiacoch opat spomenul na projekt (takze som mu venoval nejaku tu minutku denne $$:-i$$) moc slobody nemam. Poviem vam, ze tieto prazdniny boli pekne na draka. Ako hovori description blogu - moja kreativita ma (dufam, ze iba docasne) opustila. S tvorenim "niecoho" som zacal v roku 1999, ked som spoznal svet programovania. Takze som programoval (predvcerom som si zahral moju hru Sim-Air™, to je vam furt pecka, aj ked to ma 5 rokov $$8-D$$), potom som pisal knihu (to bolo 2002/2003, pricom som napisal asi 20 stran behom tyzdna v 2002. roku a 10 stran behom tyzdna v 2003. roku a odvtedy ani riadok), potom som skladal hudbu (zasvateni - Dupi a Janco - vedia o com hovorim $$:-))$$) nuz a napokon som sa vrhol na poviedky. Tych som napisal skutocne pozehnane (napriklad taka Galaktická Olympiáda, aspon prva polovica, je fakt super). Nuz a kedze malovat FAKT ze neviem uz mi nezostava ziadne odvetvie umenia na ktore by som sa vrhol... mozno zacnem recyklovat... nainstalujem Visual Basic a dokoncim TLW (chech, toto bol fakt podareny vtip, skoda ze ho drviva vacsina z vas nechape $$:-i$$). Inak uz sa tesim do skoly. Teda netesim... ale, za kompom sedim denne viac ako 10 hodin a moje oci sa napadne podobaju na albinske (to akoze su cervene ako Mikulasov kabat $$;-)$$). Cas od casu si do nich kvapnem umele slzy, ale nema to moc velky ucinok. Kazdopadne ked budem v skole, tak sa budem menej nudit a budem mat na co nadavat... a na to sa nesmierne tesim $$8-D$$. Ozvem sa vam najneskor v pondelok, goodbye $$;-)$$

1 komentár:

  1. Čo takto pre zmenu vrhnúť sa nejaký šport. Určite by ti neuškodilo:-)

    OdpovedaťOdstrániť