štvrtok 2. februára 2006

Jimi The Designer

Chapter TwoKed chce umelec nieco vytvorit musi mat viziu. Ked chce mat umelec viziu, musi mat budto talent, alebo byt totalne vypatlany. Ak sa chcete vypatlat, vrelo doporucujem niekolko dni Robotiky. Ale o inom som chcel. Ked uz som sa dostatocne vypatlal Robotikou, nakreslil som si... nieco. Potom ma napadlo, ze sak to hodim do Photoshopu, ze co to da. Nuz... nieco to dalo, ale nechal som to tak. To bolo vcera vecer. Ani na Trpaslika som sa nemohol sustredit. Nespal som. A dnes... dnes, ked som si chcel zopakovat celu tu Robotiku este aspon 7x, som sa hral s Photoshopom, mojim vernym priatelom Paintom a samozrejme mojim vernym nepriatelom - CSS. A vzislo z toho to na co sa prave pozerate. Zabralo mi to 10 hodin a zaplatim za to pravdepodobne najvyssiu moznu cenu - pokazenu Robotiku. Ale co... takyto napad, chut do prace a moznosti prichadzaju raz za par rokov. Len by som vas vsetkych rad upozornil ze to vo Firefoxe a Opere fici na kazdom rozliseni a v IE zrejme len na 1280x960 a viac. Co z toho vyplyva? Ze IE sucks. Ine prehliadace neviem, ale ak to ma jadro Gecko tak sa nemusite obavat. Casom to este mozno vylepsim, toto berte len ako verziu 1.0 RC1. Ako ste si iste vsimli, ma to svoje chybicky krasy a komentare su len okopcene z toho minuleho designu. Ale sak secko bude.

18 komentárov:

  1. je to celkom nice....ale tie vybery boli lepsie nalavo ako teraz v pravo....ale inac velmo pekno :-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yep...zuzu ma pravdu...Ale treba si an to zvyknut. Lebo ak sa v tom budes babrat dalej, neurobis robotiku. Inac ak xces kuknut fakt dobry web, kukni si >>> www.2advanced.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jou je to fajn, lubit sa mne. Jimi, ale este si nieco dorob:
    1. Ked mas daky CLANOK (TEXT) tak na konci mas oznam ze OKOMENTOVANE ZATIAL IBA x KRAT a OHODNOTIKOVAT tieto dva oznamy, prosim posun o riadok nizsie (este) proste nech je medzi textom a tymito oznamami rozdiel...DIK

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na opere mas este jednu chybicku (mam 1280x1024) a pod tymto formularom mas medzeru, napis mi na ICQ alebo si zapni operu a pozri sa o com hovorim.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Size suhlasim, ze IE SUX, ale mal by si to spravit aj prenho...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nebo prihod zmenu stylu, mne osobne to jak jsem ti rikala, nefunguje a je to pekne naprd, kdyz pro menu musim rolovat dolu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ZuSka >>> Lahsie bude, ked si stiahnes Operu, alebo Firefox :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzu: Dakujem a co ty vies, o rok mozno budu mat vsetky stranky menu vpravo, lebo zistia ze je to ergonomickejsie ;-)
    Dupi: Robotiku som mal v piatok a neodvazim sa odhadovat vysledok. Ale bude to biedne...
    Janco: Opravene, dik za suggestions ;-)
    ZuSka: Nieco som s tym spravil, ale viac uz sa s tym urobit neda, takze bud budes nasledovat Dupiho radu (obzvlast ak Operu mas aj nainstalovanu) alebo sa uspokojis s tym ze ti to menu trci o 5 pixelov dalej

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 4Dupi: ani me nehne, uz z principu :D
    4Jimi: o dekujeme, Jezisku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zvolil si peknu farebnu skalu :)) modra + ruzova => moje oblubene :))
    .. no a to menu v pravo.. zvykam si - aj zmeny obcas treba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Speciálně kvůli tobě jsem si instalovala firefox. Mám to tady ráda a vypadá to fakt pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ZuSka: Je mi velmi luto, ze ti to musim oznamit, ale v tomto si nesmierne hlupa. A hlavne nepochopitelna...
    Yfq@: Dakujem, som rad, ze sa ti to paci (btw vraj mam u Kirsa odlozene oznamko, tak sa na neho tesim :-)) )
    Kitikara: Vynikajuco, neviem co mam na toto povedat, som dojaty :-)
    Dupi: Nestazuj sa, prevazuje tu modra :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. no ako tak pozeram, tak daco steba mozno aj bude..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dupi >>> co mas proti ruzovej ? ;)))
    Jimi >>> to som rada, ze sa tak tesis na Kirsa :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jimi >>> Stale je tu vela ruzovej :P
    Yfq@ >>> Ja nic :). Ved ked dasku zbadam celu v ruzovom, tak ju pochvalim, ako jej to sekne :) . Ale na blog, hm..., fakt neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hernajz, člověk sem pár dní nepřijde a takové změny :) Moc pěkné. Ještě předělej formulář komentářů, aby k tomu seděl, a vytéká mi blok "Stratené v čase" z grafického podkladu (mám Firefoxe).

    OdpovedaťOdstrániť
  17. No o ten formular som sa snazil, ale za prve je to pomerne zlozite a za druhe uz nemam vhodne farby... ale mozno nad tym este pouvazujem

    A co sa tyka toho menu vpravo tak s tym su same problemy :D v sucasnej podobe je to kvoli ZuSke lebo asi ako jedina z mojich navstevnikov pouziva IE, tak som to upravil tak aby to sedelo... ale skusim sa pozriet ze ci sa s tym da este nieco urobit

    A dakujem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť