pondelok 20. februára 2006

Ako by som to...

...no proste pondelok $$:-))$$V dnesny, ako inak nez pondelkovy, den sa stalo viac nez za posledne 2 tyzdne dohromady. Cim to? No predsa tym, ze som bol v skole. Po dlhych ani-neviem-kolkych dnoch ma opat pohltila honba za vzdelanim. Povodne som chcel napisat za vedomostami, ale v sucasnosti sa rocne naucim asi tolko ako som sa v prvom rocniku na zakladke naucil za den $$;-)$$. Hned z rana (z mierne prijemnejsieho rana, kedze zacinam az 9:15) na mna vybafol ujo Kardos, ktoreho poznam (patri sa dodat, ze neslavne $$:-i$$) z cviceni z Robotiky. Tentokrat sa vsak jednalo o PVS (odvazim sa hadat, ze to su Pruzne vyrobne systemy (clovek co vymysla tie nazvy by mal dostat medailu)), co sa napadne podoba na Vizualizaciu v ramci DASR. Zatial pohoda. Nasledne som (ne)mal cvicenie zo SAP, predmetu, ktory opakujem. Vzhladom na to, ze som mal minuly rok celkom slusny zapocet z labakov (odhadom poviem, ze 17/20), mam akosi labaky odovzdane uz aj tento semester, aj ked je to velmi neoficialne (dokonca by niekomu mohlo zist na um, ze nelegalne $$:-i$$). Kazdopadne, na cvika zo SAP chodim, keby sa niekto pytal $$;-)$$. Nuz potom nasledovala cesta domov. Skoly vsak nebol koniec, vzhladom na poobedno-vecerne cvika z Priemyselnych komunikacii. Ehm... viete co je horsie ako cvika, kde po vas chcu nejaku narocnu pracu? No predsa cvika, kde po vas nechcu absolutne nic, ba dokonca do vas svojim nudnym, plochym a hadouspavacskym hlasom nieco husti Ing. Belai (ak som to meno netrafil, tak pardon $$:-))$$ ja som prestal pocuvat akonahle som ho zbadal, pretoze ma uspaval uz na cca. 3 cviceniach z RS). Nastastie tam bol Viktor a internet, tak sme to nejako prezili, ale ak by som sa nahodou po buducom pondelku neozyval, tak viete co ma skolilo $$:-))$$. Na zaver mam pre vas taky maly bonus... dva rozhovory vypocute v MHD. Situacia: sedim v elektricke, pricom par sedadiel za mnou je nejaky alkoholom podgurazeny bezdak a nado mnou stoja tri slecny, podla vsetkeho zo Samorina Slecna1: "Bratislava je aj tak super..." Slecna2: "Preco?" Slecna1: "No akoze Samorin je fajn, ale tam nemas takychto podivinov" Slecna3: "Ved v Samorine su same rodinne domceky, kam by isli?" Dalej som nepocul, ale ja si rozhodne nemyslim ze pachnuci bezdomovci, ktory sa zadarmo vyvazaju v MHD su super $$:-))$$ Situacia: sedim (toto je rovnake $$:-i$$) v tej istej elektricke, dvaja mladici (vek cca. 16, dizajn a'la Jay Z, alebo Eminem) telefonuju (ako inak, nez mobilom, ze ano $$:-))$$) Mladik1: "A co mi chce? No tak mi ju daj." o par okamihov Mladik1: "Ja a Sisa? Vies co... uz ma to nebavi, asi to skoncim" o par dalsich okamihov Mladik1: "No tak sa maj pekne Zuzi a nejaku mi dohod..." zase neskor Mladik1: "Vsak ty urcite zozenies..." hovor konci a zapaja sa Mladik2 Mladik2: "Ty pojdes 300km za babenkou aby si sa s nou rozisiel?" Mladik1: "No vsak nie sam.. pojdes so mnou" Ak nechapete rovnako ako ja, tak sa nemusite bat, ste v poriadku $$:-))$$ (A zato ze som si vypocul cudzie rozhovory fakt nemozem, dosla mi baterka v MP3 prehravaci $$:-/$$, $$:-))$$)

2 komentáre:

  1. Len poznamka k clanku na ihrom-e o ktorom sme sa bavili
    www.synchroskating.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten druhy rozhovor nema chybu.. :-)))))) ani ja si nemyslim,ze zapachajuci bezdaci su super, ale pre takych dedincanov to je asi rarita, nechajme si ich to uzit

    OdpovedaťOdstrániť