sobota 18. februára 2006

Ošiaľ menom SuperStar 2

a fenomen menom Ivan ŠtroffekNechcel som sa do toho montovat, uz len preto ze vacsina z vas asi SHS 2 nesleduje, ale po vcerajsku uz sa nemozem len necinne prizerat. Ked v Magazine oznamili, ze Stroffek bude v semifinale spievat Jamesa Blunta, tesil som sa, lebo to je pekny song. Zaroven ma trosku specificke polozenie, co sa tyka vysky hlasu a o to zaujimavejsie predstavenie to mohlo byt. Co vsak predviedol Ivo bola hruza na entu. A to ani moc neprehanam $$:-))$$. O to vacsie bolo moje prekvapenie, ked ho vyzdvihol (kat, ako ho prezyva isty bulvarny dennik) Palo Habera. Vtedy som tomu este nevenoval velku pozornost, lebo aj Pali moze na chvilku ohluchnut $$:-i$$. Potom sa Stroffek dostal do druhej sance. Este som to nebral moc vazne, lebo tam bola moja favoritka Janka Čonková. Chuderka napokon nepostupila (zaspievala to sice strasne, ale dobre vyzera $$8-D$$), zatial co Stroffek v pohodicke ano. Tiez mu Habera (a tentokrat nielen on, ale aj ostatni porotcovia) povedal, ze ma super hlas a neviem co vsetko. Sam Stroffek vyzeral, ze asi rozpravaju o niekom inom. Zjavne si nebol vedomy toho, ze by to zaspieval dobre. A prislo prve finalove kolo. Niektori dobre, niektori horsie, Stroffek uplne strasne. Radsej uz si ani nepamatam, ze co spieval, lebo to bolo otrasne. A co by sme necakali - Pali Habera ho zase podrzal. Ze okrem Cmoríka (co je fakt talent) to zaspieval najlepsie. No fuj, Pali $$sick$$. V druhom finalovom kole (akoze Pocta Elanu) zaspieval za prve suntsku pesnicku (ktoru vobec nepoznam a to sa pokladam za docela velkeho Elanistu) a este k tomu tak falosne ze som to pocul nielen ja, ale myslim ze aj mnohi favoriti z Hviezdnej roty $$;-)$$. Ale sak Haberov milacik nemohol vypadnut, tak sa na jeho stranu postavil este aj Julo Virsik, ktory vsak vypadal na to, ze to hovori viac z donutenia ako z vlastnej hlavy. O tom ako vcera zvrzol Timberlaka ani nebudem hovorit. Nema to zmysel. Kazdopadne mam dojem ze Ivan Štroffek je bud to Haberov syn, alebo milenec $$:-))$$.

11 komentárov:

  1. my life was brilliant...:-i :DD
    treba mu jenom proste fandi...za uplatu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty z té televize zblbneš! Já ani nevím, kdo u nás vyhrál druhou sérii... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Alebo ho iba ja proste neznasam :D
    Staon: Ja uz viac zblbnut nemozem :D Okrem toho TV pozeravam skutocne "occasionally"... ked uz TV tak na PC :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No Sevas, nikdy som nepochyboval o tvojom sluchu, lebo ho podla mna ho mas, ale teraz sa to dako nezda. Stroffek ma naozaj druhy najlpepsi hlas z chalanov (cmoro prvy). A co sa tyka toho spievania nebolo to az take zle. Okrem toho sa mi zda ze maju dake spatne snimanie zvuku, lebo to pocujem tiez dako divno

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kazdopadne mi je ten chalan vrcholne nesympaticky a veeeelmi mi pripomina Roba Miklu :-)
    Jo a ten divny zvuk je tym ze maju smejdacke mikrofony... akoze sikavky a "p/b" su strasne pocut... prosto zla vec

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, jestli tomuhle říláš, že se díváš na TV (a je jedno, jestli na PC) je občasně, tak bych chtěl vědět, co u tebe znamená hodně... ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Noo, mne Štroffek tiež nie je dvakrát sympatický, ale podľa mňa to spievanie nie je až také hrozné. Vôbec neviem čo tam robí napríklad Petraník. Ten ešte ani raz nič nezaspieval dokonca ani v semifinále.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Staon: No vela je to co pozera moja matka, t.j. tolko kolko som ja na PC + nieco k tomu, pac vstava o dve hodinky skor :-))
    ségra: Nahodou, Petranik je sympos a spieva Robbieho Williamsa :P a hlavne sa vola JAKUB :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jo.. já se tuhle koukala a Jakub byl jedinej, u kterýho jsem si zapamatovala jak obličej, tak jméno a ani jsem nepřepla, když při Rock DJovi hopsal ze strany na stranu se skupinou tanečníků :DD (a pakliže jsem si správně nezapamatovala ani jméno, ani obličej, tak jsem asi psala o někom jiným a ten byl taky dobrej :-i :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vseci ste hluchi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stroffek s cmorikom je naj talent aky bol v superstar..nemozem pocuvat tie vase trapne reci,hlavne ten clanok(idiot vymeteny na entu,co to napisal) sa zobudte!! ale skoda reci,odchadzam z tejto trapnej stranky!! stroffek go go go!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Leňulka: Zapamatala si si to spravne ;-)
    Nikto: Vidim, ze si velmi kultivovany clovek, co dokaze predlozit presvedcive argumenty :-)) Osobne si myslim, ze este len uvidime co Ivan S. dokaze... hlavne ked sa "ozere" ako sam rad hovori ;-)

    OdpovedaťOdstrániť