štvrtok 9. februára 2006

A mame to za sebou

Spokojny? ... Myslim, ze nieTak dnes sa definitivne uzatvorili dvere zimneho semestra. Semester to bol pestry a ako to uz byva zvykom, obligatny. Obligatny v tom zmysle, ze uspesnost bola opat 4/5 - styri predmety ano, jeden nie. Ak sa obzriem to minulosti, tak vsetky semestre (okrem pamatneho druheho) sa skoncili rovnakym vysledkom. Ale musim priznat, ze mi odlahlo. Neviem cim to je, ale v posledne dni som bol fakt out of order. Bol som proste vystresovany a mimo... vycerpany, unaveny... Vcera vecer sa to najma vdaka mojej najlepsej kamaratke pomerne zlepsilo a taktiez vydarene odovzdavanie cien OTO 2005 mi prospelo. Potesilo ma ze vacsinu cien si odniesli moji favoriti (Meky Žbirka, Zuzka Smatanová, S.O.S., Adela Banášová, Superstar). Tak dufam, ze uz budem na tom psychicky lepsie (aj ked vzhladom na zly sen s ujom Kozakom, prezentaciou mojho bakalarskeho projektu a neprijemnymi otazkami na ktore som nevedel odpovedat mi nebude prave najlepsie) a nejako prezijem aj zvysok mojho dlheho a nudneho zivota.

11 komentárov:

  1. No konečne po dlhom čase zase nejaký pesimizmus u Jimiho! Už mi to chýbalo. Čo za kamarátku? Všetko mi to hovor!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kto je u Teba dilino? Si nejaký drzý, krpec!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mna semester este neskoncil. Dufam, ale ze bude uspesny :))).
    Jimi >>> sa necham buzerovat od segry? Koksooo. Na druhom kompe nech sa "pokazi" internet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dupi: Ja som na rozdiel od teba gentleman, takze respektujem nazor zeny (aj ked je sebeviac hlupy) a okrem toho segra ma net v robote

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uz to vyzeralo na FLAME, ale nic .... mozno by bolo poriadne VZRUSO na JIMIHO blogu (a koniec koncov by sa prekonal rekord komentarov;))

    --4/5 to je super blahozelam

    OK tot vsetko...a vidim, ze si opat naspak zmenil farby FORMy, super..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ZuSka: S tebou kedykolvek (hodilo by sa pouzit tvoju specifikaciu, ze kedy nosis zltu mikinu - anytime :-)) ) ;-)
    Janco: No az tak super to neni lebo pojdem na inzinierske o pol roka neskor

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Co tam po tom, chapes aspon budes o trosku dlhsie student. Sak ked skoncis skolu, nic dobre ta necaka....iba praca...ver mi ja viem o com hovorim :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dupi: Ják buzerovať? Krpec musí poslúchať.
    A keby si nevedel, 1. ženy majú vždy pravdu. 2. A ak ju náhodou nemajú, platí bod číslo 1.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. segra >>> toto plati pre profakov...Takze blby priklad :o)

    OdpovedaťOdstrániť