pondelok 27. februára 2006

Zuzu & Dupi 22

Čo sa stane, ak do podniku zavoláte 25 ľudí s tým, že chlast je za polovičnú cenu? $$;-)$$Zakladna odpoved na zakladnu otazku Života, Vesmíru a Vůbec (t.j. tu co som uviedol v podnadpise (inak, tiez sa vam zda byt slovo "podnadpis" paradoxne samo o sebe? $$shifty$$, $$:-i$$)) by mohla zniet - "Príde 25 ľudí a strašne sa ožerú." Lenze to by som na tu otazku nemohol odpovedat ja. Ja vam to popisem v predlzenej verzii $$;-)$$. Musim uprimne priznat, ze na Zuzkinu a Dupiho oslavu som sa tesil uz velmi dlho. Nech sa nikto neurazi, ale ich minulorocna oslava "americkej dospelosti" bola naprosto najlepsia. A moju chut dokonca znasobila ta "nekonecna" 50% zlava. No nekup to! $$:-))$$. Takze ked mi v utorok prisla SMS v presnom zneni "AnoPRESNEtySAzucastnisNAneopakovetlnejAKCIItutoSOBOTUvCASTUMEo19:00.UcastPOVINNA.ZLUnaladuRADSEJnechajDOMAaleboJUspolocneVYZENIEME.AKprides,PREZVONzuzu.M&Zteam" (mimochodom 160 znakov vyuzitych do posledneho bitu), tak som si ju musel precitat este 3x, aby som presne pochopil o co ide ($$:-i$$) a okamzite som potvrdil svoju ucast. Nemozem predsa chybat na oslave dvoch z mojich najnajnajkamaratov $$;-)$$. V sobotu sa mi ozval Dupi, ze ci pojdem s nim a Veve a kedze mna doma nic nedrzalo, suhlasil som. Dupimu sa tak (aj ked mozno nechtiac $$:-i$$) podarilo na akciu prist vcas (dokonca s 20 minutovym predstihom $$8-D$$). Sami traja sme neboli dlho, lebo ludia si zrejme povedali, ze meskat sa nevyplaca, takze prichadzali pomerne slusnou rychlostou. Ked som sa usadzal, vybral som si velmi strategicke miesto a (aj vdaka povodnej Kirsovej nepritomnosti) vedla mna si sadla druha hlavna osoba vecera - Zuzu. Oproti mne Dupi, Veve a Katka... no v takej spolocnosti ide cloveku aj ten alkohol lepsie do hrdla $$:-i$$. Kedze mi Dupi pomohol so zhananim matrosu (akoze nic navykove - iba klinceky z vareneho vina $$;-)$$), mohol som sa okamzite dat do umeleckej cinnosti a vytvorit z klincekov napisy
22
Zuzu

a
22
Dupi
Sice mi to Katka neustale kazila svojimi oslintanimi klincekmi, ale ja som sa nedal $$:P$$. Skoro by som zabudol na najdolezitejsiu vec - Chlastometer $$8-D$$. Proste chalani doniesli merac alkoholu v dychu. Fakt, ze haluska $$:-))$$. Aj ked musel byt pokazeny, lebo som nedokazal nafukat viac ako 0,4 promile $$:-i$$. Mozno mam rychly metabolizmus a 10 litrov krvi $$:-i$$. Nejako si nespominam na ziadnu hlasku typu Hormoňák, ale to je len Dupiho stastie $$;-)$$. A tak celkovo bola fun, opat som videl ludi, ktorych vidam velmi rad, ale nevidel som ich uz celu vecnost. Vdaka Lubovi a jeho kocke Veronike som mohol znovu porozpravat moju scar(y) story o pade z bajku... ja to rozpravam strasne rad $$:-))$$. No a tak nejak si (aj napriek fekalne nizkemu promile alkoholu v krvi (alebo krvi v alkohole? $$:-.$$)) uz na nic extra podstatne, dolezite ba ci dokonca vtipne nespominam $$no$$. Aby som nezabudol, tak s Kajom sme sa na par (mozno aj desiatok... v takom stave clovek nevie ako plynie cas $$:-))$$) minut pobavili na malych komixoch z CVUT, akoze niekedy vam o tom poreferujem, z toho budete na mraky $$:-))$$. Potom som sa este zabaval so Zuzkinou kamaratkou Katkou (to je zase ina Katka... mame ich proste vela $$:-))$$), kvoli obsahu hovadzieho ci bravcoveho masa v cokoladovych bonbonoch s pomarancovou prichutou $$:-))$$. Z doveryhodnych zdrojov (Dupi&Zuzu) som sa dozvedel, ze ucet bol napokon 8800Sk, po zlave (logicky) 4400. Proste rekord nad rekordy. Fotky dodam (snad) neskor $$;-)$$. No a na samotny zaver, by som si predsa len dovolil odpovedat na tu otazku z podnadpisu (stale paradoxne slovo... fakt divna vac) - "Všetci sa príjemne bavia niekoľko dlhých hodín, vďaka čomu si život predĺžia o niekoľko dní, čo vynikajúco vykompenzujú skonzumovaným alkoholom a pasívnym vyfajčením niekoľkých cigariet." $$shifty$$

8 komentárov:

  1. PS: fuuu, saakra, zase dlhy komentar. Mal by som to nejak kodovat :) ...
    jimi >>> nie, nexem si zalozit novy blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moj komentar k oslave, hm :). Vsak ho jimi poznas. Celu cestu tam som ti tlacil do hlavy kaleraby (to nehovorim o veve, co uz zo mna chytala depku :D). Preto tu radsej nebudem negativa rozoberat. A take moje zhodnotenie oslavy?...Prva vec, co ma absolutne omracila, boli nase baby. Akoze tak pekne sa vystrojili, ze som im to ani nestihol povedat. Proste gilrs, respect, ako dokazete chlapov dekoncentrovat :) (ci ako sa to pise). Darceky, omg, no comment :D. Dostal som 2 pary .. ehm, zenskeho popredia. Jedny pavaju na vote a trepocu sa, cez druhe sa da cecat vsetico tekute...asi to vyznelo blbo, ale jimi sem da (mozno) fote a urobite si obraz :). Zuzu uz sama porozprava, co dostala. Dufam, ze sa vsetci citili dobre (aj ked o pohodlnosti neviem, ci sa mam vyjadrovat). Snazili sme sa, aby sa vsetci dobre zabavali, co sa (asi) napokon podarilo. Este vyspovedam nejakych ludi :P.
    k clanku :o))) ... som rad, ze sa ti pacilo. Oslava "americkej dospelosti" :D:D:D? Tak to je reealy nice :o). Potom mi porozpravas viac, hehe.
    Zabudol si napisat, ze si s nami nastupoval do MHD :P,takze o zastavku skor, hehe.
    Co sa tyka vinka, najprv som si dal 3 deci, neskor 5 deci. Skusal som casnicku, ze ci mi to prinesie. A ta potvorka fakt priniesla :) (inac aj tu mame na fokach, celkom nice :). Xcel som vyskusat este 1 liter vareneho, ale to by uz bolo na mna trosku moc (zdravotny stav nebol u mna na 100%,sux).
    Aaa, chlastometeeeer :P , dobraaa vec. Len skoda, ze dosli baterky :). Ale domino bol nas hrdina a nakoniec priniesol IKEA baterky. Ked ich zbadala ivka, hned mala komentare :o).
    fuu, hormonak, este ze som vten vecer s moncici moc nekecal. Teda je to aj skoda, pretoze by sme si zase volaco porozpravali (a jimi, verny papparatzzi, ci ako sa to pise, by si vsetko zapisoval). Ale to viete, znazil som sa venovat kazdemu, a kedze zatvarali (mhyslim, ze o 24:00), tak som toho moc nestihol.
    Ucet...dalsi no comment...To bola riadna pecka. Kebyze zuzu neni rambo :o), tak nemame 50% zlavu, hehe. Za to sa jej vsetci musime podakovat.

    A na zaver...Na oslave sa nik nezranil :), kazdemu chutilo to, co si objednal, len si nemozem odpustit jednu poznamocku, na zaklade ktorej si ju budem (aj vdaka nej) pamatat...sardinkyyyyy :). Asi viete, o com rozpravam. Nabuduce to xce cely podnik :).

    Oki, idem uz chrapat, bo aj to treba.
    Bru noc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akoze clovece, ty testujes ze kolko ten system zvladne? ;-) Inak mas tam mrteeee vela preklepov a chyb :-i (len tak na priklad nepise sa "pavaju na vote" ale "plavaju na vode" :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jimi >>> no, ehm, bolo vela hodin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. po minulom Jimiho blognutí sa niekto bojí aby všetko napísal správne, lebo Jimi dokáže žiť z jedného preklepu celé mesiace...
    či ako sa to píše?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No oslava bola fakt super...ked som to tak ratala, tak na oslavu prislo dokopy 30 ludi, aj ked nejaky odisli skor a ini prisli neskor...Takze toto bola asi najmega paaarty...
    No,darcekov som dostala hromadu...ten hlavny darcek bol zaaabavny, aj rodicia sa na nom nasmiali...Asi to vsetci uvidite na fotkach, takze to tu nebudem opisovat...Zabavala som sa super, len som nestihla pokecat so vsetkymi, niktorych som len pozdravila a prijala gratulacie...vsak nabuduce zas pokecaaame....
    No toto je moj najdlhsi priiispevok, ale na dupiho to stale nemaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zuzu >>> presne. Tiez som nestihol pokecat so vsetkymi, aj ked som behal po celej miestnosti. Asi takato dalsia mega akcia :) , bude cez leto niekde na kolibe, co ty na to :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dupi: Nase baby su vzdy vyfintene na jednotku ;-) (inac by sme sa s nimi predsa ani nebavili, nie? :P :D )
    Zuzu: Ano videli sme na fotkach... radsej som to ani neuverejnil :-i
    ségra: Ak myslis Janca, tak s tym som si tie krezby vydiskutoval osobne a povedal mi, ze mam pisat viac nespisovne, aby som mal vacsiu navstevnost :D

    OdpovedaťOdstrániť