nedeľa 19. februára 2006

Blogujem, teda som

Co sa stalo vceraV posledne dni som ten blogging strasne flakal, ale na svoju obranu musim povedat ze sa nic nedialo. Akoze fakt vobec nic. Dovodom su dva faktory - je zima a nie je skola. To sa vsak uz od zajtra zmeni a vazne sa tesim. Este aj rozvrh vyzera dobre. Ale spat k tomu vcerajsku. Este v piatok som sa dohodol so segrou, ze za nou zaskocim a spolu s jej (este stale len) priatelom Petom si zahrame Carcassonne. Vcera som blogol o Ivovi Stroffekovi a popri tom som si vsimol, ze bloguje.cz, resp. nejaky Laar, ci kto to, vyhlasuje sutaz o najlepsiu sablonu na blog. Tak som sa jal trochu upravit tuto co mam teraz, aby bola pouzitelna (ale cim viac som do toho stural, tym horsie to bolo, takze s cenou nepocitam $$:-))$$) a taktiez tu co som mal predtym. Uvidime co z toho vzijde. Obavam sa totiz, ze vzhladom na to, ze som to vsetko poslohal, urcite bude mat niekto lepsiu... ale to je fuk $$:-))$$. Nie je dolezite vyhrat, ale zucastnit sa $$;-)$$. Potom... vlastne nie potom, ale medzitym ako som upravoval sablonu, som pozeral Elizabethtown. Orlando Bloom a Kirsten Dunst $$shifty$$. Avsak bohuzial, okrem nich dvoch (samozrejme su tam aj ine herecke hviezdy, vsimol som si napriklad Susan Sarandon a Aleca Baldwina) je ten film dost zla vec $$:-)$$. Nie ze by to bola uplna nuda, ale uz len skutocnost, ze som popri filme upravoval tie sablony a ked sa mi ozvala segra, tak som nemal problem ho prerusit (aj ked zostavalo asi 12 minut do konca) hovori za to, ze ten dej je dost nudny. Na druhej strane su tam iste zaujimave sceny, takze napriek vsetkemu vam ten film odporucam... keby len netrval vyse dvoch hodin $$:-i$$... Potom sme si zahrali ten vyssie zmienovany Carcassonne, tri krasne hry, co bolo vsak predpokladatelne, ani raz som nevyhral $$;-)$$. Dva razy vyhrala Betty a raz Peto. Ale ako som spominal - nie je dolezite vyhrat, ale zucastnit sa (hovoria vsetci, co nemaju na vyhru $$:-i$$). A vecer som pozeral Zathuru. Ten film sa mi pacil, aj ked nie je dotiahnuty do konca. Ide o veeeelmi volne pokracovanie Jumanji. Je tam humor, akcia, napatie, proste klasika. Je trochu na skodu, ze dvaja chlapci (okolo ktorych sa to vsetko tocilo, jeden 10 rokov, druhy 6,75 $$:-))$$), to dost "prehravali". Aj ked asi im samotny scenar kazal, aby gradacia hadky spocivala iba v tom, ze si bude kazdy opakovat to iste. Takychto hadok som tam napocital 5 alebo 6, kazda o tom istom "You're BABY!" "No, I'm not a BABY!!!" a furt dokola $$:-))$$. No a potom som si este vychutnal peknu tretiu tretinku s Amikmi, nasi chlapci smeruju ku krasnemu umiestneniu... len aby im to vydrzalo $$:-))$$.

5 komentárov:

  1. zabudol si napísať, že si carcassonne prehral napriek tomu, že my s Peťom sme vôbec nespolupracovali, skôr naopak. Skrátka kto umí, umí a kto neumí je Jimi, cha cha:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ségra: Nahodou ste si nepomahali :-i Pekny rym sa ti podaril, len co je pravda :D
    xy: ta a ty nesi? :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď je niekto taký PRIMITÍV a vie písať len nadávky, tak nech radšej drží zobák!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi: prehral si preto, lebo ste nezavolali tvoju druhu sestru
    segra: len tak dalej

    OdpovedaťOdstrániť