streda 1. marca 2006

Deň príležitosti

Pre každého to znamená niečo iné $$:-i$$Najprv v kratkosti pospominam pondelok a utorok. Takze v pondelok rano som stretol par znamych ludi, konkretne Zuzku, Luba a Janca. To je hned svet krajsi. Na PVS sme si mali vybrat, ze aky proces budeme vizualizovat. Nic ma nenapadlo, Slava tiez nic nenapadlo, tak sme hodili do luftu, ze "plnicku flias". Aj ked nam cviciaci (inac akoze Kardos) daval rozne tipy... napriklad muciaren $$:-))$$. Na PK uz bola o nieco mensia nuda ako minule, lebo sme sa s Viktorom zabavali na vesmirnych ludoch a nasledne na vesmirnej drubezi. Fakt odporucam - Vesmirni lide a nemyslite si ze robim nejakeho nabornika, podla mna su to vsetko bullshity ale ked sa na to pozera rozumny clovek, tak je to funny $$:-))$$. V utorok som sa na prednaske z PK zabaval tym, ze som si predstavoval ako by som natocil klip na pesnicku, co mi prave bezala v prehravaci. Napriklad taky Spotrebitel od Jaksi Taksi by bol v mojom podani fakt dobry. Len ci by mi to niekto zasponzoroval $$:-i$$. S Ing. Veselym na RSTP je cim dalej tym menej veselo $$:-))$$. Este ze si Viktor z napisu na pere General Trucking vyrobil mojim kruzidlom General Fucking $$:-i$$... a potom este fetoval atrament. Ako sam povedal "Musim robit sialene veci aby som sa dostal na blog"... spravne, spravne $$yes$$ len tak dalej $$:-i$$ No a dostavame sa k strede. Den prilezitosti. Povodne je vyznam v tom, ze si konciaci studenti najdu nejaky dobry flek u nejakej dobrej firmy. My - Feikari kobylky - sme to zmenili na prilezitost ako si nakradnut co najviac pier. Zistil som, ze som strasny lamer. Tesil som sa totiz, ze sa mi podarilo uchmatnut 4 pera, ale potom som si cital Bod Klamu (do Dana Browna) a dvaja typci sa medzi sebou rozpravali ako poslohali tricka, igelitky a kto vie co este $$:-))$$. Ja mam problem vziat aj to pero. Ale vymyslel som super techniku - vezmem vizitku a ako si ju pozeram, tak nenapadne tipnem pero. Toto bol prvy vydareny den prilezitosti z mojho pohladu. Po minule roky som totiz mal rano vzdy skolu a poobede uz nic nezostalo $$:-(($$. Tak som si to dnes vynahradil $$:-))$$. Inak sme mali este prednasku z PPIS. Nuda. Nastastie nam typek pustal nejaky hovoreny help k PLCckam (na chvilu odbocim - divim sa preco do nas pred par mesiacmi hustili zaklady PLCcok, ked teraz sa k nam spravaju ako keby sme to videli po prvy raz... to fakt cloveka ubija) - a v tom systeme je taka vec, ze Organizacny Blok 1 - OB1. Viete ako to znie po anglicky? No predsa Oubi van - Obi Wan (Kenobi) $$:-))$$. Takze uz viem odkial si bral George Lucas inspiraciu (PLCcka vznikli koncom 60-tych rokov, StarWars az v polovici 70-tych $$;-)$$)

6 komentárov:

  1. Čo keby si sa miesto šlohania pier zameral radšej na výber potencionálneho zamestnania? Aspoň by si zistil aké sú možnosti. Jimi, Jimi trochu zodpovednosti!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ASTAR SERAN TA VIDI, A VIDEL AJ TO ZE SI KRADOL PERAAA, POSLE NA TEBA SVOJU FLOTILU 100 000 lodi plnu BIELYCH ANJELOV.

    ASTAR

    ps: Tu stranku milujem....ak si uz clovek pripada byt nadne a mysli si ze uz je asi vazne debil..tak si pozri ASTARA a zisti ze neniiiii HURAAA dakujeme ze vas mame

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ségra: Ehm, ze som tak smely, kedy si sa ty zamerala na vyber potencialneho zamestnania? :-i Nahodou mi v Procter & Gamble ponukli 2 mesacnu staz s ubytovanim zadarmo a 15timi papiermi v Kc :-) Sice 90km od Prahy :-i a inde som sa ani nepytal... stale si myslim ze mi staci FEI... a minimalne 10 rokov mi stacit bude :-)

    Janco: Milujeme Vam a pomahame Vas :D fakt genialne :D Akoze taky matros jak ma ten typek, mu moze zavidiet hocktory Jamajcan :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Saakra, nefachaju smajlici $$:-)$$

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akoze koneeeec :). Pan Benda je ale dobry vyter. Fakt neviem, co robi, ale musi strasne fukat. Lebo to, co on vypoti, nema chybu. Akoze ist k nemu na prednasku, to je dokonaly vyplach mozgu. No jasneee, ked nebudu love na pifco, tak pojdeme k nemu zadara, aspon nam precisti mysel $$:-!$$

    OdpovedaťOdstrániť