utorok 14. marca 2006

Skola je nuda...

...ale Zbirka je az zajtra vecer, tak to nejak musim zaplacat $$:-i$$Pondelok Je to az k neuvereniu, ale na PVS nam so Slavom vsetko vychadzalo... az ma to desi $$:-))$$ Po PVSku som zasiel za mojou VP, lebo som v nedelu cital zadanie projektu (prave vcas $$:-i$$) a akosi tam mam jednu vec... povedzme... umelo $$:-))$$ proste som potreboval realny MIMO system (snad z toho nie ste moc mimo $$:-i$$). Tak som teda za nou zasiel, pokecali sme $$:-i$$... resp. som jej povedal, ze som ju videl, ked som bol bajkovat, ona mi to vratila, ze ma videla na prednaske "s akymsi walkmanom v usiach" $$:-))$$. Tak som jej na to povedal, ze "Aby bol u pana Veseleho aspon trochu veselo" $$:-))$$. Este som sa jej spytal, ci si robi Phd... zistil som, ze je na tom rovnako ako moja segra Betty $$:-))$$. (Pre menej znalych - biedne $$:-i$$) Poobede sme boli tri hodiny (cim to, ze som povodne pisal "hovdiny"? $$:-i$$) uvazneny u Igora Belaia, promovaneho (nielen) inziniera (ale aj krala bullshitov $$:-i$$). To vam bola zabava $$:-i$$. Najprv nam hodinu a pol rozpraval bullshity a potom sa Viktor opytal ze ci uz mozeme pracovat na zadani. Odpoved bola zretelna a jasna: "Nie, nemozete". Potom nam dalsiu hodinu rozpraval bullshity a potom sme to za polhodku nejako zbuchali... sice to kompilator odmietol s jednym errorom, ale nabuduce to snad dokopeme $$:-))$$. Utorok eee... KBcko (Ing. I.B. $$:-i$$) nam prednasal... to je silne slovo... KBcko nas nudil $$:-i$$.. to je asi tak vsetko co vam o tej rannej prednaske poviem $$:-))$$ Avsak potom, potom to nabralo na obratkach $$:-))$$. Prezieravo som si sadol blizsie k Andymu, po case sa k nam pridal Dodo, Miso a dalsich par ludi... to vam bola fun $$:-))$$. Eeh... ze by som si nieco konkretne pamatal, to nie, ale fakt to bola fun $$:-i$$. Najlepsia vsak bola druha polovica, ked si ku mne prisadol aj Viktor (ktory ako obycajne prisiel neskoro $$:-i$$) a ked sa na platne vpredu objavil jeden vzorec, kde kazda premenna mala 2 indexy dole a 2 indexy hore a dohromady to davalo slova ako Kikssiks, tak som sa seriozne zacal kosit $$:-))$$. Uprimne musim povedat, ze toto bol najlepsi skolsky den za posledne dva roky $$:-)$$... nuz a o dva dni sa teste na recenziu koncertu najvacsej slovenskej spevackej legendy a najvacsej vychadzajucej hviezdy $$;-)$$ (Keby niekto nechapal, tak M.Z. a Z.S. $$:-i$$)

3 komentáre: