utorok 21. marca 2006

Pardubický SG zraz, časť druhá

Ako som bojoval s [kapričúzou] $$:-))$$.Po uspesnom navrateni sa do Pardubic (a po dalsich utratenych 10Kc $$:-(($$) sme na chvilu zakotvili u ZuSky doma. Ja s Incikom sme spekulovali nad tym, ze preco $$ZuSka$$ odmieta Firefox ale lepsi dovod ako to, ze je blond nas nenapadol $$:-i$$. Dlho sme tam nepobudli, lebo o siestej sme sa mali stretnut s AS(s)ermi v Garáži. Pred Garážou sme este pockali na Janu, ktora rovno z Kuňky musela utekat domov vymenit svoje satstvo za nieco menej spinave $$:-i$$. Chvilu sme tam len tak postavali, az sa teda sefka nasej sekcie rozhodla, ze sa opyta, kde mame rezervaciu. Najprv ocheckovala bar a potom pizzeriu. Pizzeria sa ukazala byt tym spravnym miestom, tak sme tam naskakali, ovsem Korchy (to akoze organizator) nikde nebol vidiet, tak sme sa usadili. Po niekolkych minutach nam bolo personalom oznamene, ze na mieste rezervacie (t.j. hore) uz sedi par ludi, tak sme sa prestahovali tam. Chvilu som behal ocami po jedalnom listku az mi zrak padol na napis Capriciosa, o ktorom som si myslel, ze sa to vyslovuje [kaprikóza], ale bol som uvedeny na spravnu vyslovnost casnickou, ked sa ma opytala, ci myslim [kapričúzu] $$:-))$$. Musim povedat, ze som to videl na rychle vitazstvo, avsak kapričúza ma napokon porazila. Ale zozral som asi 3/4 $$:-))$$. Medzicasom som sa pridal ku karbanikom, ktory mastili Shot!, taku kartovu hru na namete StarGate. Tretiu hru, ked som bol pomocnikom sefa SGC sme dokonca vyhrali $$:-i$$. A najlepsie na tej hre bolo, ze Petroit sa konecne prejavil svojim hyenim smiechom, znamym zo silvestrovskej chaty $$:-))$$. Okolo pol jedenastej uz sme uznali (hlavne teda ja, co som vstaval o 5:30), ze uz je cas ist zalomit. Tak sme sa opat vratili k ZuSke. Konkretne teda iba ja, Incik a $$ZuSka$$. Tam sme potom s Incikom este notnu chvilu rozoberali zavazne otazky Životu, vesmíru a vůbec a potom prisiel vytuzeny spanok. Pokracovanie (snad opat) zajtra $$;-)$$

4 komentáre:

  1. Jsem netušil, že jsi tak moc toužil po spánku, pardon :-i :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Možnože ten "JA" spadol z neba, lebo taký múúúdry je, že až no....chacha:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Incik: Ja som nevstaval o deviatej ako ty :P
    ségra: A co myslis, mal padak? Lebo ja myslim ze ani nie, pretoze si pri tom pade urcite tresol hlavu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blondinka :D ... to je tak pekne povedane...Suzy bojuj za prava zien :PPP

    OdpovedaťOdstrániť