štvrtok 2. marca 2006

Prepare for blindness

A ak neoslepnete, tak gratulujem $$:-))$$Zopar ludi (myslim ze vlastne vsetci $$:-))$$) mi hovorili, ze ta fotka co tu mam je otrasna. Suhlasim. Tak som exkluzivne pre vas nafotil set fotiek, z ktorych si mozete vybrat, ze na akeho Jimiho sa vam bude pozerat najlepsie. A uvedomte si, ze kazdy hlas rozhodne! $$:-))$$. A kym tych hlasov nebude aspon 10, tak budem povazovat hlasovanie za neplatne a tu fotku este zhorsim $$:P$$ verte mi, ze ksichtovy potencial na to mam... alebo tam slahnem nejake zo svojich okiov (spravne sklonovanie slova oko $$;-)$$, cize pre pravopisne menej zdatnych - očí). A'propos (pise sa to takto? $$:-))$$) - oko. Aj to som si odfotil... OKO! No ale podme uz k ucastnikom volieb: Specialne na Yfqino zelanie (aj ked sa jej vraj moc nepaci, ale z tych co som jej dal na vyber je najlepsia $$:-))$$) Je to dost shity-quality (okrem poslednej), lebo som to nefotil z bleskom, ale ked sa to zmensi na ten format co tu mam, tak to bude v pohode $$:-)$$. Btw: nechcem vas ovplyvnovat, ale moj favorit je fotka cislo 4 $$;-)$$. Feel free to vote!

24 komentárov:

  1. hm.. mam poznamocku :) nemohol by si spravit este jednu fote ? taku nejaku s prirodzenym usmevom a trosku inou polohou hlavy .. tieto vyzeraju, ako keby ta fotili na policii ;)dakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam rad detaily. Aj ked to teba nevystihuje, dal by som JEDNOTKUU :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. PS: Fotky cislo 1, by som odfotil este raz v cernom-bielom prevedeni (alebo ju jednoducho premenil do cierno-bielej farby) a zmenil farbu oka na slabo modru...poslem ti maila, ako to myslim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pocujte ludia :D Toto nie je sutaz "Odfot si Jimiho ako sa ti to najviac paci" :D Ale kazdemu, komu tu moznost budem moct dat ju aj dam :-) Poviem: "Nazdar, tu mas moj ksicht, rob si s nim co chces" :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no.. nakoniec som si vybrala fote cislo jedna.. mas tam najkrajsie oci.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po kratkom dohovore s mojou milovanou polovickou by som z dnesneho menu vybral 1.fotku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yf@a, Kajo >>> ze, jimi tam vyzera tak AGRESIIIVNE :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jo.. účastník volby číslo jedna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dupi >>> po prve.. zasa si mi skomolil meno ;) a po druhe.. agresivne ? :) podla mna tam vyzera skor hypnotizujuco :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dupi: Si ma este nevidel agresivneho ;-)

    Yfq@: Musis Dupimu prepacit, on fajci, takze si myli pismenka ;-) :-i A to by si videla ako hypnotizujuco vyzeram ked mam oci viac biele ako cervene :D Ja mam taku schopnost si extremne otvorit ocny otvor a potom oko vyzera 2x take velke... fakt funny :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. TROJKU, TROJKU!! (doufám, že se to bude počítat za dva hlasy :-i :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Coze? Mne sa paci tu co tam mas....ale vazne. A ked to uz velmo xes menit tak1, ostatne su FAKT ZLE. (sorry)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dvojka je super, ale nie na zverejnenie. Navrhujem, že sa v nedeľu zahráme na fotoateliér a uvidíš, že z toho vznikne niečo schopné. Viem predsa robiť zázraky a to že ich treba je predsa jasné :P

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Incik: Dajme tomu ze ten druhy je od Miiry :-))
    Janco: V pohode :-))
    Ségra: A spravis mi make-up? :-i :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  15. no,podla mna by mohla byt dvojka alebo jednotka.....ale ked sa musim rozhodnut tak asi 1...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já dávám svůj hlas dvojce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jimi >>> vrrrrrrrr, nefajcim. Oslava.. to bolo take male nevinne. Ok, od teraz slubujem na vsetko, co mi je cenne a vzacne, ze si nedal do ust ani jednu!!!
    Yf@a >>> prepaaaaaac mi ivus....fakt som nexcel. Preskocili mi pismenka, ako v hlave, tak aj na klavesnici :), naozaj...prepacis mi?
    Jimi >>> makeup si das ty, alebo skor ona :)? Aj fotograf musi vyzerat k svetu :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dupiu >>> no neviem.. ale ze si to ty ;))))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Yfq@ >>> Pre istotu si schomolila meno ty mne :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dupi >>> ale nebolo to naschval :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jeste, ze se to tu nevejde na ten malej monitor cely :-i :DDD ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Neeeeeeeeeeee, preco cislo 2? Ja ceeeeem obr. cislo 1. pliiiz :)

    OdpovedaťOdstrániť