štvrtok 16. marca 2006

Meky Žbirka a Zuzka Smatanová

Chvilami som mal pocit, ze je zo mna mobil $$:-))$$Nebudem sa rozpisovat o organizacii, pretoze sa mi jednoducho nechce $$:-i$$. A kedze sa mi vlastne vobec nic nechce, tak to uplacam tak ako sa mi chce... eh... $$:-))$$. O 19:02 sa zacali ozyvat prve zvuky bicich. Po kratkom, par sekundovom bimbani sa pustili gitary do boja a svetla zaziarili ako pri Velkom Tresku. Na podiu som spozoroval Zuzku Smatanovu a jej kapelu ako odpalili jeden z novsich songov. Skvely uvod. Nasledovalo Nech sa deje čo sa má, moja druha najoblubenejsia pesnicka od Zuzky, v ktorej nam obcas dovolila aby sme jej pomohli. Toz, ktory spevak by nechcel 5000 vokalistov? $$:-i$$. Takto sme si uzivali asi 40 minut, pocas ktorych zaspievala vsetky svoje hity a ja som si povedal, ze mam postahovanych este malo pesniciek s jej menom v ID3 tagu $$:-i$$. Prisiel Desmod a s nim aj megahit roku 2004 - Pár dní. Aj tam nam dovolili si zavrieskat $$8-D$$. To je uzasny pocit, ked si clovek moze zakricat uplne najsamnajmocnajviac a pritom vie, ze to nikomu nebude vadit $$:-i$$. Ked Desmodaci nahodili Som na tebe závislý som mal pocit, ze som mobil. Tak tam vibrovali basy $$:-))$$. Po tom vsak, na nasu smolu, nastala 1/4 hodinova pauza. Ale po nej... po nej prisiel Kral. Kral slovenskej hudby - Meky Žbirka. Nie len, ze do nas hustil hit za hitom, ale este mal aj vtipne hlasky medzi songami. Ako hostia sa objavili Janko Lehotský a David Koller. Meky si mohol s Kollerom zakricat Sex je náš v ramci songu Černí Andělé. Len mi na konci chybalo to povestne "kluk" $$:-))$$. Obcasne vykriky okolitych navstevnikov koncertu, znejuce "MARIKAAA" ostali nevyslysane a Marika sa neukazala $$:-)$$. Ked Meky vravel, ze nasledujucu pesnicku budu pocut nie len v celej Bratislave, Viedni, ci Brne, ale dokonca aj v Prahe, vedel som, ze moze nasledovat len jedina vec - Hey, Jude. Ze dobra vec $$yes$$. Zacinal som nadobudat dojem, ze nam okolite krajiny vyhlasia vojnu za ten hluk $$:-i$$. Medzi songami sme sa zabavali "hodnotenim" zucastnenych ako na SuperStar $$:-))$$. A Meky nas dokonca nazval "vybornymi spevakmi" a "postupili sme do dalsieho kola" $$:-))$$. Pocas zaverecneho Mám rád som tlieskal celu dobu, az ma moje chudorlave rucicky boleli $$:-(($$, $$:-i$$. Nuz a na samotny zaver este prisli aj clenovia Meky Revival, aby nam odspievali Baladu o poľných vtákoch s originalnym hudobnym podmazom. Nemam viac co dodat... snad jedine, ze to bol moj najlepsi hudobny zazitok za cely zivot a nehneval by som sa, ani keby to tak zostalo do smrti $$;-)$$. Kto nezazil, nepochopi...

7 komentárov:

  1. koncert sa teda vydaril, zuzku smatanovu by som si aj ja pozrela..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no snad pride zase na Bazanta na Mlynoch :-)) Len tentokrat nesmies byt chora ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zmeň fotku, hentam máš ksicht ako keby ti niekto stúpil na otlak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bol to fakt vydarený koncert! A pekne ségre napáliš nejakú Zuzku, jasné brácho.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koncert mohol byt fajn, zuzku som uz na koncerte pocul, desmod tiez Zbirku nie. Takze to mohlo byt dost good.

    Ale pisem sem koli tomuto
    Aky mate nazor na RE-MAKE pesnicky BALADA o POLNYCH VTAKOCH? Podla mna FAKT ZLY, na original sa absoluutne nechyta.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. segra: Vcera som sosol ten novy album ;-) A fotku zmenim az ked sa vratim z CR :-)
    Janco: No sak to co zaspievali nakoniec, akoze s povodnou hudbou, tak to bolo dost dobre... ale ten ich paskvil je zly, to mas recht

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zuzu >> Pozrela, alebo aj vypocula :) ?

    OdpovedaťOdstrániť