utorok 28. marca 2006

General Fucking,

slepé kura s vtáčou chrípkou a inéRok sa s rokom zisiel, zvykne sa vravievat. U mna sa ziadny rok nezisiel. Teda nie ze by sa mi nezisiel rok naviac... Kazdopadne, Viktor sa snazi robit vsetko mozne aj nemozne len aby sa objavil na tejto prestiznej stranke $$:-i$$. Napriklad po mojej navsteve Mekyho koncertu napisal frajerke moj nazor na spev Katky Knechtovej. To viete, Viktorova kocka je Peha-pozitivna $$:-))$$. Ale Viktor sa tesil, ze moze vyjadrit svoj nazor ukryty za mna... Uz pred davnymi casmi som vam spominal jeho vytuningovane pero, toz tu je obrazok: Dalej som sa v poslednej dobe zamyslal na roznymi vecami a ked som zistil ze pesnicka Úsmev a čaj od I.M.T. Smile a Zuzky Smatanovej ma vedlajsi nazov "I am tea smile" (co sa cita rovnako ako IMT Smile), tak som si uvedomil ze ten song je o trave $$:-))$$. Totiz aby ste pochopili moje myslienkove pochody - tea smile - cajovy usmev - vesely caj - marihuana... easy $$:-))$$. K tomu slepemu kuratu... to sme boli na Pkome (fuj $$sick$$) a uz sme koncili (aj ked nas tam ten chumaj drzal o 14 minut dlhsie) tak sme sa bavili s Viktorom a Slavom o zadani a kedze sa tam robi v dvojiciach (inak ze dost dlhy uvod na to co chcem vlastne povedat $$:-))$$) a Slavo bol s typkom co to cele spravil v podstate sam tak som povedal ze k tomu prisiel Slavo ako slepe kura k vtacej chripke $$:-i$$. Aha... uz som si spomenul, ze co som este chcel. Nedavno som si do mp3 prehravacu vrazil Moniku Zazrivcovu - Najkrajšia SMSka a zistil som, ze bud to to chceli nahrat velmi rychlo, alebo kocka nevie moc dobre rozpravat. Odhliadnuc od nechutnych sikaviek (ktore s jej zastretym hlasom posobia este 7x horsie) som si vsimol ze spieva "najkrajšá" namiesto "najkrajšia" a "ešče" namiesto "ešte" $$:-i$$. Ale sak v pohode... kazdy mame nieco. To je zas (dufam, ze nie) na dlho vsetko $$:-)$$

1 komentár:

  1. Šmarja, ptačí chřipka je už i u nás! :-D To se tady teda bude dít záhadných věcí :-))
    Btw: Lepší "najkrajšá" než to, co z úst vypouštějí rapeři ;-)

    OdpovedaťOdstrániť