streda 22. marca 2006

Pardubický SG zraz, časť tretia

Ako som sa hral na číňana $$:-))$$Ked neviem co napisat tak napisem znamu vec. V tomto pripade to je toto: V nedelu bola uplne necakane nedela. Vacsinou sa po takejto vete nejako rozbehnem, ale teraz mi to potrva zrejme este par znakov $$:-i$$. Kazdopadne v nedelu bolo okrem nedele aj vselico ine. Aha, uz viem. Rano som sa zobudil na to, ze mi nieco stalo v rozkroku. Kupodivu to bola ZuSkina macka Flíčka (ktoru vsetci volaju inac $$:-))$$). Ked som jej jemne rukou (vypadni ty potvora! $$:-///$$) naznacil aby sa odpratala, tak vyskocila na radiator a tam veselo postavala. Tak som sa s nou zacal hrat, resp. som ju provokoval nohou a ona sa po nej sapala $$:-))$$. Fakt sranda... ale inak zvierata obvykle netyram $$:-i$$. Ked som ju prestal bavit, tak jednoducho zdrhla, luza jedna $$:-/$$, $$:-i$$. Potom sme sa vydali na zastavku trolejbusu, ktory nam samozrejme zdrhol a ZuSka nezabudla niekolkokrat podotknut, ze je to nasa vina $$:-i$$. A to vobec nebola pravda $$no$$. Tak ci onak sme prisli az... az tam $$:-i$$, az sme prisli pred Lenkin barak. Tam ma ZuSka a Incik opustili $$:-(($$ a ja som vstupil do jamy levovej $$:-i$$. Najprv som bol predstaveny rodicom, ktory (ako mi bolo oznamene neskor) sa na mna uz tesili a potom som bol predstaveny Jumbo, co je samicka skrecka $$:-))$$. Nasledne sme sa vrhli na nas spolocny serial, totiz Friends. Ak som niekde tvrdil, ze pozerat to paralelne cez ICQ je lepsie ako to pozerat normalne, tak pozerat to normalne je este lepsie $$yes$$. Po par epizodach od ctenych rodicov vyvstala otazka ze ci uz budeme racit jest, ale kedze moj zaludok ma poslednych par mesiacov (resp. poslednych 22 rokov $$:-i$$) nejaky mensi objem, tak som poziadal o odklad o par desiatok minut $$:-))$$. O tych par desiatok minut uz teda bol cas a Lenkin otec sa zo srandy opytal "A budeš to jíst hůlkama?" a ja som zo srandy odpovedal "No jasné!" $$:-))$$. To som ovsem netusil ze to uz bude zobrane vazne $$:-i$$. Tak som teda dostal misku a palicky a ze jedz. Tak som ich uchopil ako profik a jedol som $$:-))$$. Musim uznanlivo priznat ze to bolo velmi chutne aj ked ja cinu moc nemusim... aj ked v poslednej dobe uz ma to nejak chyta a s tymi palickami to bolo este o triedu lepsie $$:-))$$. Aj sme si pokecali, bola zabava $$yes$$. Po tom sme sa s Leňulkou vrhli na dalsich Friends (a jedno DVD jej neslo, chaaa chaaa $$:P$$, $$:-i$$). Potom bol vsak uz cas ist naspat k ZuSke a tak sme vyrazili. Ja som minul dalsi desatkorunovy listok (strasne tam maju drahu tu MHD $$:-i$$) Eh... ked sme sa dorazili do ulice pod istymi stromami tak akurat sa Incik poberal ze pojde dom a ZuSka (uz na tie odkazy kaslem $$:-i$$) rozmyslala ci ma moze nechat len pod dozorom Lenky a nakoniec uznala, ze snad nic zle neurobim $$:-i$$. Ach, ako sa len mylila $$:-))$$. Par veci som jej tam poprehadzoval, ani si to nevsimla $$:P$$. Potom vsak uz prisla, takze som nic kazit nemohol $$:-/$$, a dokonca dostala tak strasne blby napad, ze si pozrieme Tamaru. Akoze najnechutnejsi film co som kedy videl $$:-))$$. Cervy z ruky, vypichnute oko, vyrezany jazyk... and so on. Ale inak fajny filmocek $$:-))$$. Nuz a potom nas ZuSkina mamka odviezla na stanicu a mne isiel flááák a ja som do neho nastupil a sup ho do Bratislavy. A tak som tu $$:-i$$... Zajtra budu fotoze $$;-)$$

4 komentáre:

  1. Moh jsi jet taky a pak šoférovat zpátky :-i :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZuSka: Nehon ma furt... aj ked vlastne, ehm :-i :D
    Incik: Ja som chceeel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suzy... repect. Mam rad aj psom, ale cicky, to je jednoducho moje. Su take zlate, pritulne, da sa s nimi pekne hrat... Myslim macky, ak by sa niekto sekol :)

    OdpovedaťOdstrániť