sobota 4. marca 2006

Plan renewed

Ako som znovu osedlal DenisaPytate sa "Kto je Denis?" ... nuz Denis je moj bicyklik. Raz rano som sa totiz zobudil a vzdy ked sa zobudim tak prva vec co vidim je bicykel. Pokial ovsem vidim... co sa mi stava nastastie pomerne casto. No a raz rano som sa takto zobudil, uvidel bicykel a do hlavy sa mi votrela myslienka. Odmietal som ju co to slo, ale ked sa uz odbit nedala, tak som ju proste prijal. A ta myslienka znela "Denis". Takze vazeni citatelia zoznamte sa s Denisom: Denis bol nedavno obnoveny, konkretne mi nastavili prehadzovacku a vymenili plaste, ktore boli zosuchane ako jednodolarova bankovka. Aby som to oslavil hned som vcera vybehol do ulic ponurej zimnej Bratislavy, akoby zazrakom zaliatej slnecnym svitom. Takto som bol vonku az trikrat a dohromady to dalo 16 kilacikov $$8-D$$. Spolu s dnesnymi osmymi a s tym co som najazdil este na zaciatku februara nam to dava krasnych 32km. Ako iste viete, minuly rok dopadol Plan 10K biedne. Tento rok nenecham nic na nahodu a navstevy plastickej chirurgie obmedzim na minimum (v optimalnom pripade to bude nula navstev $$:-i$$). Tak mi, prosim vas, drze svoje palce $$;-)$$.

5 komentárov:

  1. No, to si piš, že budeme :-D Přeci tě nenecháme, aby ses nám přizabil :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj tak na to nemáš! He he. Vravela som to aj minulý rok a trvám na tom!:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vidiiiiis :) , moj bycikel sa bude volat Monika....Moncici ma zabije :o).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moje kolo...aha, ja vlastne zadny nemam, tak nic :D ale to prvni se jmenovalo Ukradeny na cihelne a to druhy se jmenovalo Druhy ukradeny na cihelne :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť