piatok 10. marca 2006

Co mam noveho

Dohromady nic mocBlogger sa cas od casu musi potykat s nedostatkom tem o ktorych by mohol blogovat. Davno su za nami casy, ked som napisal denne 3 ci 4 clanky $$:-i$$. Furt sa plahocim v skole, viac ci menej uspesne, vonku je straaaasne zle pocasie, vcera zase napadlo aspon 25 cisel... Co by som vam tak este oznamil... opat po dlhom case som sa zacal aktivnejsie venovat mojmu bakalarskemu projektu, dokonca som bol za mojou veducou. Co tam mam dalej... uz ani ta MHD nie je co byvala, nenadobudol som ziadne nove poznatky $$:-))$$. Vo volnom case sa venujem stale sledovaniu That 70's show (tie roky sedemdesiate), vcera som sa vrhol na Streetwars... citam uz tretiu knihu od Dana Browna a musim priznat ze Bod klamu, ci Anjeli a demoni su sice skvele knihy, na Da Vinciho Kod sa vsak nechytaju... teraz mam dojem ako by som to uz pisal, no co uz, recyklovat treba $$:-i$$ No a hlavne sa tesim na buduci tyzden. To bude najprv v stredu koncert Mekyho Zbirku a Zuzky Smatanovej, na ktorom samozrejme nemozem chybat, kedze ide o mojich najoblubenejsich (nielen) slovenskych interpretov. Nuz a potom je v sobotu v Pardubiciach zraz fandov Hviezdnej Brany, kde sa tiez aktivne zucastnim, uvidim sa s Leňulkou a Zuzankou takze sa veeelmi tesim. Napokon som napisal viac ako som si myslel $$:-))$$. Az bude zase nieco noveho (stareho) tak sa ozvem $$;-)$$

1 komentár:

  1. Prva cast clanku >>> kokso, nechapem, kolko ty mas volneho casu :). Ale to ti asi pisu vsetci.
    Druha cast clanku >>> enjoy :) . Si ta neviem predstravit, ako budes skakat, ked budes vo vytrzeni :)))

    OdpovedaťOdstrániť