utorok 7. marca 2006

Odpozorovane v MHD

Tam sa vam clovek dozvie veciii $$:-))$$Nebojte, tentokrat to nebudu prepisy sukromnych rozhovorov viac ci menej (skor menej) inteligentnych spolucestujucich. Minule som tak isiel v trolejbuse a zrazu som na zastavke uvidel zenu. Zenu s kocikom. To by nebolo nic divne. Ale ta zena mala na hlave satku. Nie hocaku satku... proste to bola Arabka a s najvacsou pravdepodobnostou Moslimka. Spomenul som si na francuzske problemy so zakonom zakazujucim nosit nabozenske symboly v skolach (okrem moslimskych satiek to mali byt aj velke krestanske krize, ci zidovske Davidove hviezdy a podobne). Vtedy proti tomu Moslimovia razne zakrocili... tak by ma zaujimalo ako by sa spravali v Irane k dlhonohej blondyne v minisukni a obtiahnutom tricku bez podprsenky... asi by mali namietky $$;-)$$ (ked niekto taku zenu pozna, nech ju posle za mnou $$:-i$$) Dalsou vecou je trafikon. Dufam ze sa to tak vola $$:-))$$... no proste rozpis ze ako chodia busy. Odhliadnuc od toho ze si chodia povacsinou ako chcu a na ten rozpis sa mozeme tak maximalne pozerat, je podla mna somarina aby chodili busy rovnako v pondelok ako v stredu. Obzvlast taka 31tka a 39na byvaju v pondelok rano a vo stvrtok/piatok poobede natrieskane ako autogramiada SuperStar. Podla mna by stalo za zamyslenie dat menej busov v stredu a viac v pondelok rano. Perlicka: Oznacenie cestovneho listka je po nemecky "Fahrscheibezeuchnung", trvalo mi asi 4 minuty kym som si to zapisal do mobilu $$:-i$$. Inak aby sme neboli furt taki veseli - dnes som bol na nasom bozskom PGO sa opytat ze ako to je vlastne s inzinierskym studiom a tetuska mi s kludnym svedomim povedala, ze prijimanie na letny semester nefunguje, takze vdaka roznym machinaciam ukoncim vysoku skolu ako 25 rocny $$;-)$$. Toz... 19 bodov z robotiky = 365 dni na skole... tak rozmyslam ze na co som ja blbec isiel na strednu z osmej triedy $$:-i$$

7 komentárov:

  1. 1. TERORISTIIIII (reakcia na tvoje prve vsimnutie)
    2. Trafikon, naahodov je celkom slusny
    3. Nemcina je podla man DOST zly jazyk a okrem toho nasi niektore veci prekladaju tak divne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neříká se tomu náhodou "jízdní řád"? :-)) Ale co já vim, jak to tam u vás (ne)funguje, že? :-i :-))

    Jinak k tý škole: pokud se trochu zasnažíš, tak si můžeš udělat inženýra ještě dřív, než bakaláře :-) Ale musíš se snažit a najít si mezeru ve školskym zákoně :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: No snad to nebola teroristka a v tom kociku bolo dieta nie dynamit :D
    Mozno je celkom slusny, ale obcas sa stane ze je v buse 15 ludi a obcas 150 ;-)

    Incik: Ne, nerika :D Myslim ze jednoduchsie ako ta medzera by bolo poprosit tu arabsku tetusku, ci by mi nepozicala jeden sulok semtexu :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No k tomu trafikonu. ehmmm tomu sa spravne vravi grafikon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No toto je zaujimave. Takze na zeleznici je grafikon a na autobus je trafikon. To sa nevedia dohodnut na jednotnom nazve????

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no mozno tym padom ze busy tak strasne kuria je to trafikon od slova trafika :DDD Ale najlepsie bude to nazyvat "Tie casy, podla ktorych by mali chodit busy" ... trochu dlhe, ale inak v pohode :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tu 31 a 39 by si mali vazne rozmysliet....skuste chodit v pondelokna 9-tu a uvidite co to je plny bus...

    OdpovedaťOdstrániť