nedeľa 1. októbra 2006

Celý deň fajn

a večer na hovno.Našťastie/bohužiaľ sa to netýka len dneška. Je to tak už minimálne štyri dni a výrazne to zhoršuje Hello od Lionela Richieho. Celý deň sa proste cítim skvele, smejem sa, zabávam sa, je mi fajn. Robím to čo ma baví a poväčšinou mi to aj vychádza, ale potom príde tma a večer a noc a... je to na perex $$:-))$$. Pustím si Lionela Richieho - Hello a slzím. (Odporúčam pozrieť text a skúsiť ho pochopiť...) Ani neviem prečo to sem píšem. Snáď aby som sa vyventiloval. Mimochodom práve počúvam Still loving you od Scorpions. To je o niečo lepšie ako Hello, ale nie o moc. Hm... tak len toľko som chcel. Príjemnú zábavu... nech už robíte čokoľvek.

1 komentár:

  1. já jsem se rozhodla, že půjdu spát - páč ráno, moudřejší večera :)) - a u toho se vždycky dobře bavím :D
    (snad se ani nemusí chápat, jak je jednoznačnej.. :) )

    OdpovedaťOdstrániť