pondelok 30. októbra 2006

GateCon Reloaded 2006 Report

Nuž... o tom ako bolo $$:-))$$Vo štvrtok ráno ma prebudilo nepríjemné vysielanie Slovenského Rozhlasu 1. Teda ono možno aj bolo príjemné, ale o 5:28 vnímate všetko inak. Ba priam až nepríjemne. Tak či onak, 6:10 som sedel vo vláčiku EC175, ktorý 6:19 vyrazil z Bratislavy do mojich zbožňovaných Pardubíc. Tam som dorazil sľubovaných 9:25 a stretol som sa s Lenkou, ktorá mi úspešne (teda podľa toho, čo považujete za úspešné $$:-i$$) robila spoločnosť, kým sa ukázal Petroit s Citronkou (Petrou) a Joginou a potom ešte vtedy, keď zmienené tri postavy odišli do Hypernovy a my sme čakali kým príde Korchy. A vlastne aj potom mi robila spoločnosť, lebo Korchy bol akýsi unavený. Následne sme sa odobrali k vlaku, kde sme sa rozlúčili s Lenkou a nasadli sme doň. Vo vlaku Korchy otravoval so StarTrekom, ale my sme na to nedbali a hrali sme človeče nehnevaj sa na Petroitovom notebooku. V Chotěboři sme vzhľadom na obrovskú časovú rezervu obsadili lavičky na námestí v takom tom kváziparčíku a onedlho nás poctila svojou prítomnosťou Konhoota (a.k.a. KonKrůta $$:-))$$). A začala bitka o hopiki (skákacie loptičky) Boj sa odohraval aj kvôli blízkej fontáne. Istá osoba, teda vlastne krůta, tam nechcela dobrovoľne skočiť, tak jej muselo byť pomohnuté $$:-))$$. A inak si Korchy občas trhal vlasy. Petrine vlasy. A ja som si spokojne oddychoval v Janičkinom lone. To som ešte mohol $$:-(($$. Potom sme sa išli zaregistrovať, čo sme stihli ako prví $$:-))$$. Následne sme si všetci poobsadzovali postele a na našich troch vtedy ešte neprítomných spoluspiacich (Jack, Miniel a Taggart) zostali skutočne najlepšie kúsky $$:-i$$. Jack sa dostavil čoskoro a pár desiatok minút na to aj ostatní dvaja. Keď už bola tma a my sme boli všetci tam kde sme mali byť, vyšli sme si do kina. Samozrejme cielene $$:-))$$. Na Pirátov z Karibiku 2. Vôbec sa nedivím, že ten film zarobil miliardu dolárov. Fakt super $$:-))$$. No a potom sme (ako obvykle) idlili $$:-))$$. Hudbička, hlášky, strieľanie zo zbraní, a tak podobne. Veď to poznáte $$:-))$$. V piatok ráno sme... spali $$:-))$$. Inak si na nič nespomínam, až na to, že sme sa zvítali s Ravennou a Veersom a zase sa isté osoby pokúšali dostať Konhootu do fontánky, aj keď tam už akosi nebola voda $$:-))$$. Potom sme boli asi na nákupe a chystali sme sa ísť na film, ale objavila sa Miniel, ktorá natoľko provokovala Jacka (jemu stačí samozrejme málo, ale to je vedľajšie $$:-i$$), že po nej vybehol s nabitou P90tkou, avšak zabuchla dvere natoľko šikovne, že sa nedali otvoriť. Jack ešte chvíľu hovoril "No tak jsme se zasmáli, a teď to můžeš odemknout." a Miniel na to "Já to nezamkla!" $$:-))$$. Fakt to nezamkla. Zalomila jazýček $$:-))$$. Pár desiatok minút sme sa to snažili vybrať von, ale akosi to nešlo, tak sme sa aspoň bavili. Korchy považoval za najlepšiu zábavu otravovanie Konhooty, pretože sa s ňou neustále bil o hopík. S radosťou sa pridal aj Jack $$8-D$$. Najlepšie však bolo, že sa začali ... nuž... pichať $$:-i$$. Akože prstami, aby bolo jasno a akože do rebier a tak podobne $$:-))$$. Každopádne výraz "píchy píchy" doslova zľudovel $$:-))$$. Takže napokon bola Miniel totálne na nervy, že čo nám to spôsobila a my sme sa skvele bavili. A na film sme nakoniec nešli lebo sme objavili neobsadený stolný futbal a zadarmo! $$:-))$$. Vystriedali sme rôzne kombinácie hráčov a vynikajúco sme sa bavili. Ja osobne som sa najviac bavil, keď Korchyho vystriedal taký jeden poloprofík, ktorý hral v mojom tíme v obrane. To sme hrali dve hry na 9:9 (na druhej strane Jack v útoku a Janička v obrane) a obe sme napokon posledným gólom vyhrali. Proste sranda $$yes$$. Nuž a večer sme... idlili $$:-))$$. V sobotu... v sobotu sme boli myslím v Penny Markete, kde vznikla táto fotka: (Keby niekto nechápal, tak tá holčina má nick Cit.ron $$;-)$$) Potom bol SG Jukebox $$:-))$$. To vám bol kompost najväčší. Ja s Jackom (a čiastočne Joginou, Taggartom a Miniel) sme spievali do tých songov, pričom pánbů = Korchy a tak podobne $$:-))$$. Keď bežali Petroitove music videa, tak sme skandovali "Petroit, Petroit!", načo bol donútený (celý červený ako paradajka $$:-))$$) postaviť sa. Aby toho nebolo dosť, tak sme si na záver ešte zakričali, že StarTrek, Andromeda, Smallville a samozrejme $$green$$Modrý trika$$/font$$ SUX $$:-))$$. A neuveríte, čo sme robili večer. Neidlili sme! $$:-))$$. Čumeli sme na Sexenprise, Spaceballs, hrali sme Bang! a pochovali sme Petroitove ICQ $$:-))$$. Spapali sme vynikajúcu tortu od Jany spolu s rakvičkami (najviac sa nadlábla Citronka $$:-i$$) a bolo nám veľmi fajn. Až natoľko, že sme snáď ani nechceli ísť spať. Ale spánok je dôležitý a tak sme tú chuť prekonali. Všetci okrem Jacka a Joginy, pretože Jack odchádzal skoro ráno a Jogina je... Jogina (zasvetení vedia $$;-)$$). V nedeľu sme sa vypratali z cimry, zahrali sme si naposledy futbal, počkali sme si na (včas chodiaci $$:-i$$) vlak do Pardubíc, kde sme sa rozlúčili. Ja som ešte pobudol nejakú tu minútku s nachladnutou (nemáš furt loziť na ten balkón $$;-)$$) Janou, ktorá sa na mňa mimochodom úplne bezdôvodne naštvala $$:-i$$ a potom som sa aj ja pobral domov. Vo vlaku ma, už ako obvykle, prepadla melanchólia a smútok za uplynulou zábavou, aká sa naskytne len raz za čas. Nič to za to, Silvester to istí. Len sa nesmiem zase pohádať so ZuSkou, tak mi v tom držte palce $$;-)$$. P.S.: Vo vlaku domov boli nejakí Nemci vystupujúci v Břeclavi a nanútili mi nejaké jedlo, čo mali na cestu a nezvládli zjesť. Tak neviem či som na nich pôsobil ako socka alebo čo... $$:-))$$.

9 komentárov:

  1. MUhehe... ale ještě by to chtělo něco o super STAAAAR TREKKING songu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a fotka janiny torty je kde, hm? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Korchy: Ten by si zasluzil snad samostatny clanok :DD

    ZuSka: Na vsetkych zavadzia Petroit :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jo, to je fakt, říkali jste mi, že tu krabici nebudete rozbalovat, že uvidím až fotku.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No čo sa tej socky týka, mal by si sa nad sebou zamyslieť:-) A chutilo Ti?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka: Smuuula :P (potom poslem ;) )

    ségra: no... poviem ti, ze nic moc :)) ale paradajky mali dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jimi: A bude samostatnej článek?... :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Korchy: Nebude :P

    Mimochodom ten moj predosly komentar ma poradove cislo 2000. :-)) Takze som si sam vyrobil jubilejny komentar, ani som o tom nevedel :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ZuSka: stejne nebyl nic moc :D a jak psal Jimi vsude prekazi Petroit :D

    Star Trekking across the universe on the Starship Enterprise under Captain Kirk....... :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť