streda 4. októbra 2006

Juchuu!

Penízky $$8-D$$!Po tom, čo sme mali v pondelok spoločnú cestu (cca. 10 minút cesta na zastávku+čakanie na bus + 20 minút v buse) sa v utorok Evička v práci neobjavila. Že by ju to až tak zmohlo? $$:-))$$ Ale nie, vraj je chorá... škoda, preškoda. Inak by som sa mal trochu obmedzovať v písaní o práci, pretože začína hroziť, že moji spolubojovníci si začnú Jimi's Land čítať $$:-i$$. Toľko k prvému úvodu, teraz je na rade ten druhý (ešte vás dnes čaká aj tretí $$:-))$$). Už je tomu hádam aj desať rokov, čo som žal úspechy s imitáciou Václava Klausa, vyslovujúc vetu "No, ale kdo vám ty peníze dá?" Avšak, môj hlas už nie je čo býval, Václav Klaus už tiež nie je čo býval a vlastne ani tie peniaze už nie sú čo bývali. Takže bolo treba začať ich zarábať. To že ich hodlám vymámiť zo Siemens PSE s.r.o. je pre vás známa vec. Koľko presne ich však vymámim som sa dozvedel až dnes (je to toľko koľko som +/- čakal a som vysmejený ako slniečko (áno, som Žid)). A aj to nie je celkom pravdivá informácia, pretože minulý mesiac som robil len tri týždne. Tretí úvod. Inak by som nemusel blogovať v pracovnej dobe, lebo šéfovi by sa to nemuselo páčiť. Ale šéf je v Nemecku a ja sa teším, že ma za blogging konečne niekto platí $$:-))$$. Okrem toho nemám moc do čoho pichnúť a to sa mi už podarilo odhaliť a odstrániť jeden trošku väčší memory leak (ktorý som síce aj vyrobil, ale pšššt), spojazdniť stress test, dokonca aj pre scenár číslo 2... a aj keď nedokážem poslať jeden parameter (resp. dokážem, ale hádže to voľajaký neskutočný error), rozhodol som sa, že už mám na dnes padla. Ale musím tu ešte pár desiatok minút zostať...

4 komentáre:

  1. tuke, love, money sypte sa :). Aj mna to caka....o mesiac. memory leak :D , esteze take nebudem poznat, lebo by ma slak trafil. A co si to pisal? Aky Zid to si? ... inac ideme na pifco (ja mam kofolu :), takze platis :PPP

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A čo kúpiš svojej najsamnajviacnajlepšej ségre z prvej výplaty? Inak moc by som sa na internete nerozširovala, že v robote nemám čo robiť, ak tam chcem ešte brať výplatu aj na budúci mesiac.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dupi: No o Zidoch sa hovori, ze su na prachy :) Este viac ako Skoti :)) A kedy ideme na pifco? Zas o nicom neviem... (ale platit nebudem :P )

    Segra: A co by segra chcela? Mozem ti kupit 5 litrov benzinu napriklad :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Segra >>> No nekup to (od jimiho :D).
    Jimi >>> Ak je tvoj sef fanda do Blogu :P , tak si aj tvoj hadam precita (ze, urcite nebude mat nic ine na praci, hehe :). Ale o zvysovani platu radsej potom pomlc :P

    OdpovedaťOdstrániť