pondelok 23. októbra 2006

Rýchle prsty v praxi.

Najefektívnejšia písomka všetkých čias.Najprv by to chcelo nejakú tu omáčku okolo... takže... ehm. V práci ide všetko ako po masle, ale pomaly. Chvíľami mám pocit, akoby som bol hodený do vody so slovami "Plávaj" a záchranné koleso, ak aj nejaké niekto hodí a ja ho chytím, mi hneď upláva. Ale inak plávam. Celkom v pohode. A platia. Na robotike to ide tak trochu podobne, aj keď tam nie je ani tak problém, že by som nevedel, akože sa mi nechce. Už sa vám niekedy niečo nechcelo tak strašne, že by ste si boli ochotný odhryznúť časť tela? Lebo k tomuto stavu vzhľadom na robotiku smerujem. No a teraz k hlavnej téme dnešného článočku. Z Robotiky sa vyskytla písomka. Johny bol taký dobrý, že mi poskytol vypracované odpovede na otázky zadané prof. Jurišicom a ja som bol taký dobrý, že som sa to viac-menej nabiflil. Predsalen, už dlho som sa nič festovne nebiflil... naposledy to bolo SaPko v júni. 14:35 Odchod z práce. 14:41 Nástup na autobus. 14:50 Príchod do školy. 14:58 Posadenie sa na miesto. 15:05 Začiatok písomky. 15:09 Odovzdávam papier. A nebolo to preto, že by som nevedel, skôr naopak. Prvú otázku som síce s očným výrazom vraviacim "WTH?" preskočil, ale ostatných 9 som vyplnil a pravdepodobne väčšinu aj správne. Ak to výjde tak to bude nový rekord činiaci 2 body na minútu. To sa nepodarí ani borcom na skúškach.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára