sobota 21. októbra 2006

Paliho 23ojka

So všetkými svojimi divnosťami.To si človek takto príde z práce, teší sa, že má celý večer len pre seba, že si bude môcť v pohode zazjapať pri obľúbených mp3ojkách. Avšak niečo pred šiestou sa ma na ICQ Ivka opýtala... no, houby opýtala, prikázala mi, aby som sa okamžite vypravil a švihal na Paliho oslavu, ktorá mala byť o siedmej. Nevediac, kde sa onen kozel nachádza, vyrazil som smer trolejbusová zastávka s nejakou tou 55 minútovou časovou rezervou. Po nejakých tých dopravných peripetiách som vystúpil na konečnej a už som si to štrádal našou večernou Bratislavou. Keď som už prešlapal troje páry bôt (to sú tie vietnamské šunty $$:-i$$), tak som konečne objavil Pivnicu u Kozla, zašiel som dnu a porád mi z toho dymu zaslzili oči. Tak tam pátram po nejakej známej tvári (bolo už sedem) a nikto. Akurát na mňa miestni štamgasti pozerali ako na rodeného idiota. A ja som sa pritom k tomu idiotizmu musel prepracovať. Zavolal som teda Koldovi, že čo a ako a on sa ksichtil (teda neviem ako sa ksichtil, lebo videotelefón nemám), že akože nič $$:-))$$. Každopádne išiel som to dovnútra prubnúť znovu a opäť na mňa pozerali ako na puka a nikoho známeho som nezbadal. O nedlho sa objavili Katka s Jurom, tak som teda do toho Kozla zašiel aj tretíkrát, tentokrát s nimi, sadli sme si a to nás hneď vyrazil čašník, že to ten stôl (jediný voľný) je rezervovaný. No srandy kopec. Po pár telefonátoch sme sa ocitli na Hlavnom námestí, checkli sme pár podnikov - všetko plné ako ruské tanky v druhej svetovej. Napokon sme zakotvili až na Obchodnej, tam to bolo jak by smet. Ako Katka vtipne poznamenala - "Vymietli sme všetky krčmy v Blave" $$:-))$$. (Nejak som sa rozpísal, čo? $$:-))$$) Po konzultácii so zvyškom výpravy (to akože Janco, Ivka, JT a... Palino $$:-))$$) sme ešte chvíľu vymetali, až sme vymietli Slovak Pub a flek sa našiel. Tak toľko k hľadaniu miesta a zvyšok je už klasika, ktorú ste čítali nespočetkrát $$:-)$$. Aj keď včera sme sa výnimočne bavili s Jancom väčšinou o robote, ale tak už to medzi zamestnanými študentami chodí. Aj keď Ivka z toho moc nadšená nebola, lebo výrazy ako kompiler a linker jej zrejme moc nevravia $$:-i$$. Takže som rád, že som išiel, pretože to bolo výnimočné a skvelé. Čo je trochu paradox, lebo vždy to býva skvelé $$:-))$$.

1 komentár:

  1. ...lebo to bolo vynimocne, skvele a hlavne povinne :P , ako si na zaciatku pisal, hehe :) .Ja som nakoniec prisiel tiez, aj som povodne neplanoval. Stretol som tam este moncici moju oblubenu petku :D :D :D (ktora ma nema rada :D), kolda, jtho, jaka a janca. Souuu, bolo gut, aj ked som nemohol pit pifko ani nic alkoholicke :)

    OdpovedaťOdstrániť