pondelok 9. októbra 2006

Nahrávky Potomka

PrologUž ubehlo 136 dní od uverejnenia piatej kapitoly Meruala mladšieho, v ktorej som sa dušoval, že už písať nebudem. Avšak v piatok som pod váhou neskrotnej nudy siahol po osvedčenom Denníku Kapitána a následne aj po Zápiskoch Archeológa a po oboch Merualoch. To ešte nič neznamenalo, okrem toho, že som sa bavil na vlastnej tvorbe, ale v nedeľu som siahol po zošite z Priemyselných Komunikácií, v ktorom sa rodil Merual a jeho synovec, a taktiež je tam zapísaná dejová línia a nejaké menšie podrobnosti z tzv. Veľkej veci, ktorá ešte nemá svoje meno. Veľa vám z toho nemôžem prezradiť, ale snáď vám neuškodí ak si diela zmienené v prvom odstavci prečítate znovu $$:-i$$. Každopádne, včera som napísal prvú kapitolu detektívneho, v súčasnej podobe bez humorného, príbehu s názvom, ktorý som vymyslel ešte niekoľko týždňov po dokončení Denníku Kapitána a to $$green$$Nahrávky Potomka$$/font$$. Názov a približný dej mi teda v hlave kvasil už 18 mesiacov, čo môže predznamenávať istú kvalitatívnu úroveň. Veď si to prečítate. Už onedlho.

1 komentár: