nedeľa 8. októbra 2006

Jimi The Nostalgic

Girl from TomorrowO tomto blognutí som uvažoval dlhú dobu. Asi desať minút aj so smrkaním. Dosiahol som svoje osobne kapesníkové maximum (cca 70 kusov). Pred asi 12 rokmi bežal v televízii austrálsky Sci-Fi seriál pre deti. Ja som bol dieťa a Sci-Fi som mal vždy rád. Tak som ho pozeral. Volal sa Dievča z budúcnosti. Keď prišiel rýchly internet (ktorý sa mi zdá byť každým dňom pomalší podľa hesla $$green$$na lepšie sa ľahko zvyká$$/font$$) objavila sa mi v hlave myšlienka, že by bolo fajn si ten seriál stiahnuť, veď na webe je všetko. Nuž trvalo to dlhých 33 mesiacov, kým som to, náhodou podotýkam, objavil. Peknučký torrentík TV ripov. Mňami. Obával som sa, či bude dobrá dostupnosť, pretože torrenty raritných vecí (akou Dievča z budúcnosti nepochybne je) bývajú často nekompletné a pomaly sa sťahujúce. Tento však šlapal ako hodinky a včera som videl poslednú epizódu. Aj by som si poplakal, kebyže nemám oči suché ako púšť Gobi, také to bolo dojemné. A bola aj pusa, to ma nesmierne potešilo. Na záver mi nezostáva nič iné, než povedať múdru vetu - $$violet$$Takéto seriály sa dnes už nerobia.$$/font$$ (Inak ten seriál má jednu jedinú chybu - má len 24 epizód $$:-(($$)

27 komentárov:

  1. A vies preco ma len jednu seriu :) ? Mozno preto, ze ho nik nepozeral ;). Ale ked vravis, ze je taky dobry, vyves transparenty a prostestuj :). Mozno sa zacne nakrucat nova seria :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ma dve serie :) Prva natocena v 1990-91, druha 92-93 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mohol by si mi napisat kde si nasiel odkazy na ten serial? Aj ja ho chcem. A v akom to je jazyku?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peter: Je to po anglicky a nasiel som to na http://torrentz.com, potrebujes torrent klient, najlepsi je na http://utorrent.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak nevěřila jsem, že tohle bude jediná stránka, kterou mi google vyhodí na název tohoto filmu... jsi fakt kouzelný:-) Jen mám jednu malou prosbu, já nevím, jak to mám stáhnout - jsem asi hrozně neschopná, ale fakt netuším, na co mám kliknout:-(((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento serial bol výborný,ale to hodnotím vlastne z pohladu teenegera,ktorým som vtedy bol.Možno dnes by nebol až taký dobrý.Napriek tomu musím poznamenať,že vtedy sa netočili serialy podla nejakej sledovanosti,takže preto len 2 serie.Bol tam totiž normálny koniec,časová slučka sa vrátila na začiatok t.j južný satelit bol zničený a polovica planéty mrtva.Akurát sme zistili,že za to može ona :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja hladam pol roka,videl som ako maly en serial ale nevedel som ako sa volal a konecne som nieco nasiel nevie niekdo kde ho po cesky resp. slovensky najdem?diki

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten seriál sa aj mne veľmi páčil. Kde sa to dá nájsť po slovensky alebo česky?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To bol jeden z mojich najobľúbenejších seriálov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. \"je po anglicky a nasiel som ho na torrente\"... uff! nemohol by, plz, niekto napisat aspon aky to ma nazov v anglictine?

    slovensky nazov je jedine, co si z toho serialu pamatam... a toto je jedina stranka, ktoru o nom google nasiel :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Girl from tomorrow
    Zaujimave by k tomu boli title :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a toto si pamätáte??? ...jedná sa o seriál, myslím, že austrálsky... bolo to o nejakom dievčati, ktoré žilo s rodičmi niekde pri lese (v lese?) v nejakom dome. a v každom diely našla jednu časť vesmírnej lode (alebo čohosi takého) - postupne to dávala dokopy a v poslednom diely sa následkom spojenia všetkých častí zastavil čas (a myslím - zjavili sa akési postavy - mimozemšťania)... ešte si pamätám, že jednu časť toho ufa našla v močiari a jedna časť bola taká vrtuľka na ich dome. A stále na ňu niečo volalo: Grétka, Grétka... dávali to kedysi dávno ešte na federatívnej televízii.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pamatam si to aj ja,myslim za sa to nejako chocky (coky) volalo

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ahoj, film sa volal Deti síria /children of the dog star/
    a bol vynikajúci

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pocujte ako sa volala ta vec ktorou alana vedela zdvihat veci ..no ta uzasna celenka co sa dala na celo a vyzarovala modre svetlo a robila zazraky? neviete niekto jeho slovesky alebo cesky nazov? pre toto nemozem spvat...ja som si tiez nevedela spomenut ako sa ten serial volal a ked som to nasla a dokonca stiahla bola som stastna prestastna..sice po anglicky ale neva...a prave som asi na 6 casti druhej serie a tesim sa na kazdu cast :):) je to proste uzasne taky dokonaly serial...moje detstvo..je zaujimave kolko si z toho clovek zapametal...ked si to pustam az sa mi slzy tisknu do oci...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Synergén ;-) ak si dobre spomínam

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no jasne Deti síria... children of the dog star - komplet po anglicky a v zlej kvalite sa dá nájsť na youtube

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Fakt, to bol dokonalý seriál, a asi to naozaj tak bude, tiež sa mi nejako chce plakať, keď to pozerám :) Tá hudba bola dokonalá, úplne ma to ako dieťa vtiahlo, tešil som sa na každý diel a strašne som bol nešťastný keď to skončilo, a nahradil to seriál Kapatoo, čo síce bolo tiež dobré, ale na toto sa to nechytalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ludia neviete mi poradit podobne starý scifi seriál, ktorý bežal na STV1, v ktorom dve malé deti - chlapec a dievča, objavili čosi ako podzemie, v ktorom žili také veľké zelené červy - myslím že mimozemšťania, ktorí ovládali ich okolie.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ludia, ahojte, ako pozeram, tak si pamatate toho dost vela, ja si jedine pamatam ten film s cervami, ani neviem, ako sa volal. Ale fakt - raritne, a tym velmi fascinujuce. Skoda, ze dneska sa tocia take sracky silno komercne... Alebo keby dali aspon raz za 5 rokov reprizu... Tento nas svet sa musi este vela ucit. Zdravim vsetkych fanusikov tychto filmov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Seriál dve malé deti - chlapec a dievča, objavili čosi ako podzemie, v ktorom žili také veľké zelené červy.
    To je seriál Pod horou v originále (Under the mountain).
    A na youtube je to ještě v jiným jazyce (A hegy gyomrában).
    Já se pokouším stáhnout starý filmy a seriály a vyrobit na ně
    titulky.Na devče z budoucnosti mám titulky na 4 díly.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahojte ja si zasa matne pamatam na serial v ktorom bolo v nakom ustave zavretych v kazdom pokoji dievca, vsechny boli ta sama niesom si ista ale kazda sa volala Anna asi, vsetky boli nake divne a jedna bola normalna a utiekla odtial a videla tie ostatne a potom zistovala co sa to tam deje, este si pamatam ako prisla do nejakeho stareho domu na farme nebo tak nak a tam v podkrovi videla ducha dievcatka, niesom si ista ci to k tomu patri ale neviete niekto jak sa to volalo, tiez sa to vysielalo niekedy v obdobi jak aj dievca z buducnosti. Dik za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť