pondelok 16. októbra 2006

Meeting, briefing, brainstorming

Já jsem vedoucí, já jsem king...No tak vedúci teda ešte nie som, vlastne ešte ani ten king, ale brainstorming mám za sebou. Ale pekne po poriadku. Fanúšikovia príbehov o Potomkovi iste prepáčia, že im dnes nedám dávku, ale iste ich poteší, že v piatok by mal prísť vytúžený a zaslúžený koniec. Uvidíme. Nič nesľubujem. Ostatných možno poteší, že mám podpísanú a schválenú dovolenku na GateCon Reloaded, alias Festival Fantazie Speciál, ktorý bude 26.10. až 29.10. a uvidím sa tam s kamarátmi, ktorý o to stoja a hlavne, ktorý za to stoja. No a teraz k tomu brainstormingu. V živote programátora (a hlavne v jeho pracovnej časti) sú veci, ktoré má rád (programovanie), ktoré ešte ako-tak prežije (debugging) a veci, ktoré vyslovene neznáša a nedá sa im nijak vyhnúť (papierovanie). K tvrdej papierovačke som sa ešte síce nedostal, ale už sa to nezadržateľne blíži a mne to napriek úžasnému poslaniu (pomôcť ľuďom (aj keď cez nadnárodnú korporáciu $$:-i$$)) vôbec nevoní. Každopádne sme dnes brainstormili a bolo to celkom fajn. Mám z toho dobrý pocit. Nuž a dnes si na záver vypožičiam štyri verše od Coolia: Tell me why are we so blind to see that the ones we hurt are you and me Dovidenia.

1 komentár: