sobota 7. októbra 2006

To všetko už dávno odvial čas

Básnička na sobotné dopoludnieTak nejak som nemohol zaspať (ako by to aj šlo s permanentne plným nosom (od včerajšieho rána som spotreboval už 50 kapesníkov)) a čo napadne Jimiho keď nemôže zaspať? Nuž básnička... Je inšpirovaná trochu filmom Secret Window, celospoločenskou situáciou a diskrimináciou tzv. modrých kaktusov. To všetko už dávno odvial čas, vzal to čert, vzal to ďas, už nikdy nevráti sa to späť, či narátaš do desať, či do päť. To všetko už dávno odvial čas, každú jednu z tvojich krás, už nikdy nevráti sa to späť, naša pieseň už nebude znieť. To všetko už dávno odvial čas, každý z nás chcel totiž viac, ešte môže sa to vrátiť späť, kým náš ohník bude tlieť. Ešte vlastne nič neodvial čas, ešte stále je to v nás, ešte môže sa to vrátiť späť, ak dáme sa do práce hneď.

3 komentáre:

  1. Zamilovana basnicka pre... ;) . So, write her. Write her now. You cannot wait anymore.
    (dufam, ze to je spravne :P )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslíš, že je to pre ŇU? :-) A o kom sa to vlastne bavíme? :-i

    (jak na potvoru sa mi pustili Tweensky - Viem, že mi chýbaš stále viac... to je... argh!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ni vidis, ze nie som daleko od pravdy :)

    OdpovedaťOdstrániť