streda 27. septembra 2006

Stereotyp útočí

a ja sa bránim čo mi sily stačia.Keď vás príjmu na novú školu, keď si nájdete novú záľubu, keď sa zamestnáte, tak ste nadšení zo zmeny. No kto by nebol, veď nie nadarmo sa vraví, že zmena je život. A život máme predsa všetci radi. Lenže to pôvodné nadšenie nevydrží na veky. Preto meníme obľúbených interpretov, obľúbené seriály, alebo aj wallpaper na ploche. Omrzia nás. V Siemense som už tretí týždeň a rutina sa začína prejavovať. Samozrejme by som to nebol ja, keby som sa nechal len tak obabrať. Bojujem, nevzdávam sa. Som predsa Jimi. Nie že by to niečo znamenalo, ale dobre mi to znie. Ak čakáte nejakú konkrétnu radu, tak vám asi nepomôžem. Avšak, mohol by som vás obšťastniť nejakými podrobnosťami z uplynulých dní. Pondelok To som sa snažil dopracovať úlohu, ktorú mi Allan pridelil ešte v piatok poobede. Mal som vyskúšať funkčnosť $$green$$frameworku$$/font$$ (to skutočne nedokážem preložiť) nUnit (alebo nUnit?... netuším). Trápil som sa, trápil, a voľačo som vytrápil. Napokon to fungovalo. Boris (môj budúci šéf) sa až zľakol môjho Homer-like $$violet$$Juchúúú$$/font$$. Potom moju radosť prekazila Robotika, o ktorej, pre moje (a asi aj pre vaše) duševné zdravie, radšej pomlčím. Poobede som nerobil už hádam vôbec nič... alebo si aspoň na nič nepamätám. Utorok V Utorok som sa od rána stresoval, kvôli plánovanému telefonickému rozhovoru s mojím najsamnajviacnajvyšším projektovým vedúcim - Jochenom. Je to Švajčiar momentálne vyskytujúci sa v Princetone, USA. Ničmenej, keďže Allan odbehol niekam ďaleko, chytil som sa iniciatívy a napísal som Jochenovi mail. Tak sme sa nejak dohodli na termíne, hovor sa uskutočnil, ja som okrem "Hello" a "Bye" iba počúval ako sa Jochen dorozumieva s Allanom, pričom obaja mali zvláštny nemecký prízvuk $$:-)$$. Niečo málo som pochopil, niečo málo mi môj šéfino dovysvetľoval a ja som mal zase robotu. Blech $$:-i$$. Á, ešte si spomínam, že na obed s nami výnimočne išla aj Eva, lebo jej muž je v Dubaji, dokonca celú obednú udalosť iniciovala. Celkom dobre sme si pokecali, aspoň ja mám ten pocit, že si s ňou tam rozumiem hádam najlepšie. Streda To som sa celé doobedie a kus poobedia trápil s obyčajným hlúpym skopírovaním jedného (a následne ďalších dvoch) projektu, ktorý nie a nie fungovať. Teda ten pôvodný fungoval, ale ten môj skopírovaný (a samozrejme upravený) nefičal. Ničmenej, po overení si pár informácií a konzultácii s Allanom sa to poddalo a tak som to (podľa mojich skutočne vyslovených slov) "odžubal", čo sa síce Allanovi nepáčilo, ale výsledok ho potešil. Aspoň dúfam. Každopádne mi naložil ďalší čiastkový projekt, s ktorým bude tiež ešte sranda. A teraz, ak dovolíte, odoberiem sa rozmýšľať, že ako to zase odžubem...

1 komentár:

  1. No vidis jimi, robota je potvora. Hlavne ked od zajtra zacinam aj ja :). Dufam, ze mi tam pojde icq, lebo umrem :P. Good luck to all

    OdpovedaťOdstrániť