piatok 8. septembra 2006

Ticho pred búrkou...

...hukot po búrke?Tak nejak sa nič nedeje. A ak sa aj niečo deje, tak to nestojí za zvečnenie v Jimi's Lande. A ak by to výnimočne za zvečnenie stálo, tak sa mi buď nechce, alebo prší (pochopia tí, čo sa chystali na túru). Tak nejak si teda užívam posledné dni slobody. Už som zapísaný v 4. ročníku (čo som už raz síce bol, ale prečo si to nezopakovať, že?), od pondelka nastupujem u mŕtveho Nemca a sám som zvedavý, že ako to vlastne dopadne. Aby ste si nemysleli, že zaháľam, pripravil som pre vás také malé prekvapenie - uvidíte na konci článku. Teda tí, čo majú dosť veľké rozlíšenie vidia už teraz.

1 komentár:

  1. jé, hodina blogunutí :) a ačkoli jsem se teď divila, proč vlastně odkaz na následující článek, když tady žádnej není, už mi došlo, že to vlastně taky bude dobrý :))

    OdpovedaťOdstrániť