nedeľa 17. septembra 2006

Janco & Pepa & Ivka 23

(zoradené podľa dátumu narodenia)Konkurentom pre stávajúci nadpis bolo "Jimi The Hefter" a rubrika tomu náležiaca. Aby som však (najmä sám sebe) dokázal, že nie som narcista, zvolil som niečo neutrálnejšie. V poslednej dobe mám problém, ako opísať začiatok akcie, lebo sa mi zdá, že tie začiatky bývajú oproti vyvrcholeniam nesmierne nudné a o ničom. Keby to tak šlo - skočiť rovno na prostriedok. Ale ono to akosi nejde. Tak poďme voľačo vymyslieť. Keď som do Castumu okolo tej plánovanej devätnástej hodiny zavítal, sedeli úplne vzadu Koldovci a Janco. Klasická trojica, ktorá chodí všade presne (alebo dokonca skôr (česť výnimkám, ktoré sa nevyhnú nikomu)). Hneď v okamihu ako do zadnej miestnosti vstúpila kráľovná večera (a.k.a. moja virtuálna ségra a.k.a. Ivka), začala mi hlava šrotiť a vymýšľať ako najlepšie by som vyjadril moje nadšenie jej oblečením. Nedalo mi to a vyšiel som s (pre mňa veľmi typickou, dokonca až by som sa odvážil povedať, že advanced) hláškou: "Ivi, tebe sa bude strašne zle gratulovať. Asi sa ti nebudem pozerať do očí." Chvíľu pauza, kým to osadenstvo pochopí, čo som miernym presunutím pohľadu pod krk urýchlil, a už sa to smialo $$:-))$$. (Pre tých čo nepochopili - mala celkom slušný výstrih $$;-)$$) Nevyhli sme sa ani SAV, aj keď tentokrát sme s Jancom iba zopakovali už vymyslené doplnky a featury a obohatili sme masu zákazníkov o Ľuba, ktorý nás so záujmom počúval (no to trochu kecám, ale čo už $$:-))$$). Medzi mnou obľúbené časti patrilo aj zvítanie mňa a Dášky, lebo keď sa stretne človek ako ja a človek ako Dáša a ešte keď sú obaja blíženci, tak... nastáva tzv. DIH (drsne interný humor) a ja som takmer v kŕčoch od smiechu $$:-))$$. No potom už sme sa iba striedavo vtierali na fotky (takže som asi na polovici, ak nie na väčšine $$:P$$) a podpisovali sa na karty (tam som tiež voľačo zasušil... aha, už viem, Ivke som napísal "Nech je tvoj život taký plný ako tvoj výstrih") a niečo pred polnocou som vypadol. Začínam si uvedomovať zlú vec. Potvrdil som síce svoju pozíciu, ako humorista, ničmenej je to na úkor mojej vlastnej produkcie. Čím ďalej tým viac sa priživujem na vetách, veciach a činnostiach druhých (ako bolo Dupiho super tričko) a menej vymýšľam "funny stories", alebo ako by som to nazval $$:-))$$. Fotečky: Big Nigga Rappas A už sa to vtiera $$:-i$$ Toto som tiež navtieral aj s momentom prekvapenia, škoda, že ja som prekvapený viac ako šéfka $$:-))$$ Jedna zo spoločných fotiek trojky (a pozerám sa do očí!) Tu som to moc nenavtieral, lebo ma odhalili $$:-(($$ Toto bol jeden z tých vydarenejších pokusov $$:-))$$ Tu mi dalo zabrať aby som sa tváril znudene $$:-))$$ A tu som bol pokúsaný $$:-))$$

1 komentár:

  1. Ty menej vymyslas, ja menej kecam :). Asi starneme chalan. Afterparty bola taka srandovna ;). Hrala sa tlapkana a slo sa spat :D. Ale spalosa taaaaaakto....malo :) . A zabudol si spomenut, ze Jancovi sa kupil 5Kg kecupu :P. Enjoyyy :P

    OdpovedaťOdstrániť