nedeľa 10. septembra 2006

Niečo končí a...

...ako býva zvykom, niečo aj začína.Zistil som, že rubrika "čo mi na um zišlo" je zvolená, nazvaná a celkovo navrhnutá veľmi nešťastne. Nejde ani tak o to, že by mi na um zchádzalo málo vecí, alebo že by som si ich potom nepamätal, ako o to, že ak ma už aj niečo napadne a celkom výnimočne si to zapamätám, je to taká strašná kravina, že dokonca aj ja sa s tým hanbím prezentovať. A to, uznajte, je už fakt silná káva $$:-))$$. Ničmenej, každopádne a v každom ohľade je dnešok posledným dňom mojej slobody. Iste, už neskutočných 16 rokov chodím pravidelne (a bez prestávok (ak nepočítam prázdniny $$:-i$$)) do školy (predstavte si, že štvrtina obyvateľstva Zeme je mladšia) ale predsalen je iné študovať a pracovať. Samozrejme, že šikovný jedinec ako ja, sa dokáže flákať aj v bani, alebo na nútených prácach (treba jednoducho vedieť ako na to), ale aj ja (a bude to veľké prekvapenie) mám svedomie. To je šok, čo? $$8-D$$ Tak či onak, zajtra sa začína môj nový život. Myslím, že žiadny iný deň (ak nerátam jedno nenápadné takmer letné popoludnie v roku 1984) nebol natoľko dôležitý a zásadný ako piate výročie pádu New Yorkských dvojičiek. Zajtra večer očakávajte môj mega come back, pretože plánujem veľkú vec. (Až zajtra zistíte, ako strašne teraz kecám, tak uvidíte, čo je to $$green$$sila reklamy$$/font$$, a to som marketing ani neštudoval.) Tak zajtra, fellas.

6 komentárov:

  1. šok, nešok, ať se daří, přeju hezkej start ;) (a tím nemyslím start letadla, aby bylo jasno :-i)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemyslim, ze to zistime az zajtra.. podla mna je z celej blogoviny jasne, ze kecas :DD
    ..ale zelam ti uspesny vstup do sveta pracujucich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Druha veta je sakra dlha :) , asi najdlhsia, aku si kedy v zivote napisal :D... Ked uz pises o flakani, tak si sa prezentoval hlavne na Dedinkach pri Gruppen Massage :P (mas aj dokazy :P).
    Sila reklamy? Akoze podte do Siemensu :o))) ???? Ale aj tak sa tesima na dalsi clanok ;).
    ...a pridavam sa ku gratulaciam :)
    --------------------------------------------------------------
    Yfq@ >>> :D , jimi by nebol jimim, kebyze nekeca ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi vam pise z noveho jobu :D Ostatni su na porade, tak mozem surfovat po nete :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimi >>> hehe, vzdy vyuzijes volnu prilezitost na blog :P. Inac dnes mi volali z 2 firiem na pohovor. Dufam, ze aspon jedna z nich vyjde :). Tak drzte palcsaky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jimi: ale abys napsal krátký, informativní článek o tom, jaký to tam je, to néé :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť