sobota 2. septembra 2006

Jimi The Innovator

Ako som sa cez noc a deň stal milionáromRubrika Jimi The ... nám utešene rastie a vy ste už mali tú česť spoznať 11 z celkového počtu 174 mojich osobností. Dnes si predstavíme dvanástu, jednu z najdôležitejších. To sme boli s kamarátmi včera večer v Castume a debata prúdila a prúdila a Janco znenazdania vyslovil slovné spojenie "Análny vibrátor". Áno, vážení, je to tak. Ničmenej, sme v priebehu nasledujúcich desiatok minút dokázali spolu vyrobiť celý $$green$$franchise$$/font$$, alias nový trh. Sťahovanie podprogramov z internetu by bola len špička ľadovca. Nedali sme sa zahanbiť a dnes sme v rozširovaní vesmíru SAV (Siemens Anal Vibrators) veselo pokračovali. Úplné detail vám netreba, lebo by ste nám ten nápad ukradli a z perexu by sa stala lož $$:-i$$. Ničmenej, som poistený, pretože cestou z hrádze si Dupi prezeral evidenčné čísla zaparkovaných áut a rozmýšľal nahlas "OX... čo je to OX? Nejaké zviera tuším... somár?" a ja, ako správny Jimi, som mu odpovedal "OX sú piškvorky... teda vlastne to je nula x" a Dupi ako správny informatik kontroval "čakal som, že povieš nula jedna" $$:-))$$. Každopádne ma v okamihu napadla geniálna myšlienka - binárne piškvorky, kde by jeden hráč umiestňoval nuly a druhý jednotky a bod by získal ten, čo by svojím číslom spolu s už uloženými vytvoril nejaké, dopredu dané, binárne číslo. A to nebolo všetko, postupne sme hru vylepšili o tretiu dimenziu a ešte ma napadol binárny tetris... to vám radšej ani nebudem popisovať, lebo sám tomu celkom dobre nerozumiem, ale milióny sa na tom zarobiť isto dajú. Mimochodom názov hry by bol, ako inak, "Binary" $$:-))$$. Nuž a aby to nebolo len o mojom vylepšovacom talente - dnes som si dal $$violet$$Original Star Wars trilogy$$/font$$ $$green$$maratón$$/font$$, pričom k epizódam IV, V a VI neoddeliteľne patrí paródia Spaceballs, pri ktorej som sa bavil najviac $$:-))$$. So long, goodbye...

3 komentáre:

  1. Ked zacali davat nove evidencne znacky, tak sme sutazili, kto uvidi najstarsiu :) (pre nezainteresovanych, v blave mame znacky typu BA-xxxyy , kde x je cislo a y je pismeno). A tak som vcera objavil najstarsiu :). BA-xxxOX :). OX je nakoniec po anglicky vol, ale to je fuk, aj tak sa jimi sprdne za dlhe vysvetlovanie vlastne nicoho :). Ale binarne piskvorky su super :).Treba ich domysliet, ak sa najdu 2 baby, ktore by ich domysleli do konca, nech napisu kec :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...najnovsiu... ;-) (najstarsia je BA-001AA :P )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobré heslo hore, brácho, ale nesúhlasím!

    OdpovedaťOdstrániť