piatok 15. septembra 2006

Prvý týždeň v práci

Sranda najväčšia $$:-))$$Vznik tohto blognutia bol veľmi zvažovaný a rozhodol som sa preňho len veľmi tesne. Tak si to vážte. Utorok Po zoznamovacom pondelku nastal ... eh... proste utorok. Ráno som ešte zaniesol na HR (to akože Human Resources) dotazník s fotkou a dostal som vstupnú kartu a kľúčik. No a potom, keď prišiel Allan, to akože môj šéf, tak som si vypýtal nejaké "zaujímavé" čítanie $$:-i$$. Dostal som ďalší anglický text, ktorý je hrozne tajný, takže vám ani nepoviem čoho sa to týka. Iba vás môžem ubezpečiť, že projekt na ktorom budem pracovať ovplyvní celý Siemens. Inak sa v utorok nedialo nič čo by stálo za zmienku... aspoň si na nič nepamätám $$:-))$$. Streda (toto je kríza, ešte som len v jednej tretine a už sa mi nechce písať $$:-))$$) Ja som pokračoval v čítaní a medzitým sme sa bavili o Desperadovi (pozor, nepliesť si s Desperadom z Vyvolených, toto je náš firemný "vykuk", ktorý robí bordel na záchodoch (aspoň som to tak pochopil $$:-))$$)), o Hedvige M. (na ktorej sme sa vynikajúco zasmiali $$:-))$$) a o žene, ktorá oprala hada $$:-))$$. Proste streda bola funday. Poobede sme ešte preberali rôzne filmy (akože od práce sa tam nikto pretrhnúť nejde... aj keď Eva sa sťažovala, že tam trčala do večera a aj tak jej to nefunguje) a tak podobne. Štvrtok To už ma to čítanie prestávalo baviť a Allanovi s jedným chalanom sa podarilo čosi spraviť veľmi rýchlo (nemôžem podať žiadne detaily, lebo je to tajné $$:P$$), tak sa z toho tešili a mne dal na čítanie Nunit, čo je akési testovacie voľačo na zdrojový kód. No a to je asi tak všetko...

4 komentáre:

  1. Vznik tohto komentaru bol zvazovany a rozhodol som sa prenho velmi tesne ;)...
    Spravy: \"Siemens konci svoje posobenie na Slovensku z neznamych pricin. Tajne zdroje hlasia, ze isty jimi za tym vsetkym stoji :)\". Ako moze niekto oprat hada :D? Napis o tom viac :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. proc to teda zminujes, kdyz je to tajny? ;]

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hlavně že aspoň můžeš říct, kde pracuješ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po pol roku som konecne na tvojom blogu a vyzera to tak,ze na plny uvazok robis menej ako ja na brigadnicku zmluvu.
    No tym , ze stale spominas ze je vsetko tajne, zakryvas len to ze tomu nerozumies;)

    OdpovedaťOdstrániť