streda 23. augusta 2006

Jimi The Worker, Episode III.

Jednorožec a mŕtvy Nemec.To sú názvy firiem, v ktorých som sa v utorok uchádzal o prácu. Unicorn Utorok poobede. Vošiel som do multifunkčnej kancelárskej budovy, u vrátnika som si vypýtal vstup, on ma pustil a už som sa viezol vo výťahu. Hore ma teta (aj keď to bola taká 28 ročná ... eh... slečna $$:-))$$) usadila do školiacej miestnosti, pustila klímu a odišla. Vrátila sa onedlho s hromadou papierov, ktoré som sa jal vypĺňať. Išlo o nejaké to SQL, databázy obecne, angličtinu a IT skills. Tak som to plnil a plnil a za chvíľu sa tam objavil ďalší uchádzač a potom ešte jeden. Keď už som to mal hotové, tak som tetu zavolal a spolu s ňou som odišiel do nejakej ďalšej miestnosti, kde už čakal nejaký divný týpek a potom sa ma spolu pýtali, že čo škola a tak podobne. Teta uznala, že som ukecaný, oboch som pobavil, takže aj keby ma nevzali, tak sa mi to počítalo. Ja tak nesmierne rád rozosmievam ľudí, že to až nie je pravda $$:-))$$ (ale v skutočnosti to pravda samozrejme je $$;-)$$). Siemens Tak z tohto mám veľmi zmiešané pocity. Siemens je v každom ohľade podnik, v ktorom by som raz určite chcel pracovať, zaoberá sa hlavne automatizáciou a robil by som to, čo ma baví najviac. Avšak... (neznášam avšak $$:-))$$) Najprv som bol za jednou milou pani (aj keď tiež mohla mať do 32, takže neviem, či vôbec je pani) u ktorej som spolu s ďalším FEIkárom (ktorého som mimochodom v živote nevidel a to poznám FEIkárov aspoň 100 podľa mena a ďalších 150 podľa ksichtu (aj keď ich je 3000,... tam sa chlapec mohol stratiť $$:-))$$)) vyplnil test z angličtiny (mimochodom na 80% $$:-i$$, chalan spravil len na 66, lamer) a potom nás zaviedla za vedúcim nejakého oddelenia. Nuž a pán manažér sa vykecával o tom aký je Siemens super a aké majú skvelé výhody pre zamestnancov a koľko ľudí celosvetovo zamestnávajú a blá blá blá... Proste nám tlačil bullshity do hlavy. Ničmenej, pochválil som sa mu, že už som mal možnosť pracovať s PLCčkami a že by som s nimi chcel pracovať aj naďalej, čo ho rozhodne potešilo, takže som si ešte napísal test z Céčka a išiel som svojou cestou. A teraz prichádza to avšak spred dvoch odstavcov - avšak, Siemens PSE (dcérska spoločnosť) sídli veeeľmi ďaleko a všade som tam cítil pach nadnárodného koncernu. Proste veľká firma, milión oddelení a... nepáčilo sa mi tam. Takže aj keby bol ten kšeft veľmi dobre finančne ohodnotený a robil by som to, čo robiť chcem, tak by som si (ak by bola tá možnosť a prijali by ma) radšej vybral Softec, či Unicorn. Každopádne ešte uvidím, možno ma nebudú chcieť nikde.

1 komentár:

  1. ber jednorožce! já jsem jako malá vždycky chtěla jednoho.. :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť