utorok 29. augusta 2006

AfterCon 2006, dni posledné

Ako som prežil svoj najlepší deň.Toto bude vo veľkej skratke $$:-))$$. V nedeľu prišla Petra a boli sme myslím u Janinej babičky a nakupovať v InterSpar a v Hypernove, medzitým mala k Jane prísť ZuSka, tak jej Jana nechala otvorené dvere a zavolala jej, aby sa tam cítila ako doma, že my o chvíľu prídeme. Mimochodom k nakupovaniu som bol donútený donucovacími prostriedkami, ktoré sa nepoužívajú ani na teroristov $$:-i$$. Proste ma ušteklili $$:-))$$. Inak sme furt čumeli na Trpaslíka, robili sme asi milión toastov, ktoré sme potom tlačili do úst... klasická Toast Party $$:-i$$. V pondelok sme nerobili nič. Teda... vlastne...$$:-i$$ nič $$:-))$$. Prišiel Petroit a tiež robil nič... nuž a poobede už som musel ísť, aj keď ma Jana prehovárala aby som zostal a ja blbec som si až po týždni uvedomil, že som zostať mal, lebo tak dobre mi už dlho nebolo a zrejme ani dlho nebude. No nič to za to, nie je to prvé zlé rozhodnutie čo som urobil. Fotečky: To je Petra a pes, ktorého meno som zabudol, ničmenej bol veľmi milý a hravý... a chlpatý $$:-))$$. Nikdy nezabudnem... ehm, UPDATE: No a ešte tu máme milú povinnosť upozorniť vás na pohľad z iného uhla: Lenka to popísala na týchto miestach - 1., 2., 3., 4., 5.. Nuž a naša milá Zuzanka tu. Enjoy!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára