pondelok 14. augusta 2006

Dedinky 2006, deň šiesty

Tak toto bude ešte sranda...K Strede 19.7. mám, prosím pekne, až dva zápisky. Nebudem vám ich zatiaľ prezrádzať, lebo by som si tým vybúchal všetky tromfy. Takže poďme, ako vlastne zakaždým, trošku variť z vody. Trochu ma mrzí, že som si nezapisoval, že čo som raňajkoval, lebo to by obvykle vydalo aj na pol strany. No... možno iba na tretinu, každopádne toho bolo vždy pomerne dosť. V Stredu bolo mimoriadne dobré počasie a my sme boli mimoriadne unavení z predošlej túry, tak sme sa rozhodli opäť si spraviť day-off. Obávam sa, že ak by sme išli na Dedinky o takých 7 rokov, tak by všetky dni boli dňami off. Každopádne sme sa teda vybrali k jazeru (mimochodom ide o jednu z najstudenších vôd, v ktorých sa ešte dá kúpať) a tam sme sa pekne močili... no... kúpali, močí sa predsa na záchode. Aspoň väčšinou. Tak toľko k môjmu prvému tromfu. Aha, vlastne sme si ešte kúpili nanuky. Dobre, tak až teraz som túto tému vyčerpal až do dna a šup ho na môj tajný tromf číslo dva. Á, tak ešte nie. Uvedomil som si, že v stredu vlastne odišiel JT a Dominik. Takže... v stredu odišli títo naši dvaja spoluchatovníci a to vlakom. Ehm. To som si pomohol, čo? Ešte by som mohol pospomínať isté finančné nezrovnalosti a vysvetlovačky, ale tieto interné telenoveloidné kecy nemá nikto rád, takže poďme už konečne na ten druhý, toľko sľubovaný, významný tromf. Áno vážení, nejde o nič iného, než o $$green$$Trackmaniu$$/font$$. Jednoduchú hru s ešte jednoduchším princípom. Držíte šipku dopredu a keď vám zabočí cesta, tak stlačíte šipku vľavo, či vpravo. Výnimočne brzdíte, tak je zákruta príliš ostrá. Presne tak, ide o formule. Gabo a Kubo pri tom strávili všetok čas, čo sme my ostatní trávili vonku na slniečku. No čo už. Potom, po našom návrate z jazera, to chytilo aj JaKa a ... no proste koniec sveta. Videl som ho niektoré trate ísť 40x, kým neprekonal rekord. Imho lol. No ako tak pozerám, tak som to natiahol celkom slušne. Som zvedavý ako dlho mi to ešte budete brať... a teraz sa pozrime na môj výber zo stredajších fotiek, ktorých bolo vskutku neúrekom - 14. To bol s nami ešte JT... Idylka pri jazere. Tá noha je moja $$;-)$$. (A to je všetko z fotiek, lebo z tých 14 bolo 7 rozmazaných a zvyšok stál za ... no to je jedno)

7 komentárov:

  1. tych noh je tam minimalne sedem, ked neratam moje dve :)) takze ktora je tvoja ? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta, ktora je najblizsie k objektivu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kubo, ked hladim na tu nohu, napada ma na znamy vtip:
    Slecna, mate nohy ako srnka.
    Take stihle a krasne ?
    Nie, take chlpate a zasrate od blata. :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. -Ked sme pri ranajkach, tak to si do dennicka pises aj zlozenie jedla, ze ti zabera vacsinu stran :) ?
    -Chalan, tak studenu vodu som uz davno nezazil. Teda ani vtedy, ked na chate dosla tepla voda v boileri. To sa mi jezilo vsetko...
    -Trackmania...radsej no comment.A to som si poctivo vymazal vsetky (dve) hru z pocitaca pred odchodom na Dedinky :).
    -A kto fotil fotky? Wasn\'t me...Shaggy
    ---------------------------------------
    Yfq@ >>> tych noh je 15 :)
    JA >>> Kubo ma chlpate nohy oO? Teda jimi....ehm...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dupi >>> neratala som tych troch miniaturnych ludi pri vode, lebo im nohy ani nie je vidno :) ..a je ich tam uplne presne 10 (aj s mojimi) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yfq@ >>> Sakra :), ved pockaj, aj ja ta raz tak pekne nechytam. Zatial je to Dupi vs Yfq@ :: 0:1 :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jimi >>> A preco si tam nedal fote tvojej oholenej hrude :P :D ?

    OdpovedaťOdstrániť