streda 23. augusta 2006

AfterCon 2006, deň piaty

Ako začalo pršať.V nedelu som videl Forresta Gumpa a tam zaznela veta, ktorá by sa hodila aj na toto blognutie - "Najednou začlo pršet a pršelo 4 měsíce." Aj moje poznámky o tom svedčia - Prší a Furt prší. Takže sme logicky nerobili vôbec, ale vôbec nič. Potom prišiel čas na jedlo a robili sme toasty. Potom sme toasty jedli a potom sme robili opäť nič. Medzitým všetkým pršalo. Hrali sme človeče a karty a furt pršalo. Potom nastal čas rozlúčiť sa s Lenkou. Čakali sme a čakali, kým pre ňu príde taťuldo a on sa jej ozval, že sa zastavil u kamaráta, že bude meškať niekoľko minút. Keď limit vypršal, ZuSka sa nenápadne opýtala: "Má po cestě hodně kamarádů?" $$:-))$$. Ničmenej, napokon taťuldo prišiel, my sme sa s Lenkou rozlúčili a po ceste naspäť do stanu sme sa rozhodli navštíviť klubovnu, pretože mali dávať tuším CSI, či čo to... každopádne teta v klubovni mala proti nám nejakú vec, ktorej ani jeden z nás nechápal, asi sa jej priečilo, že som mal na hlave v daždi kapucňu, alebo si nás splietla s nejakými vandalmi z priľahlých chatiek. Potom sme sa my štyria - ZuSka, Jogi, Incik a ja - ukryli pred dažďom v ZuSkinom stane a len tak sme tam polehovali, počúvali rádio, hrali človeče a rozmýšlali nad music-videami do StarGate. Keď už bol čas spať, tak som sa uvelebil na svojom fleku vedľa Joginy a keďže na mojej strane bola prietrž stanu a kvapkalo mi tam, musel som sa k Jogine trošku pritúliť, ale zjavne jej to nevadilo $$:-i$$. Keďže väčšina z vás už detaily pozná, nebudem sa tu o tom rozširovať, mám zmiešané pocity $$:-)$$. A fotky (c) Zuzanka: Nídrlanďani (neustále nás očumovali, čo liezlo na nervy hlavne ZuSke, takže imho sa jej snívalo, že každému s Incikovou pištolkou vystrelila oko) Toustuju, tedy jsem. Ehm... aspoň vidíte, ako moc sme sa nudili $$:-))$$ Trochu rozmazane, ale nemohol som to sem nedat $$:-))$$

1 komentár:

  1. jó, když někde nejsem já, hned je tam holt nuda a prší :-i :D (jinak ten kamarád.. to byl kamarád, kterýho taťka neviděl deset let a nakonec i díky němu našel ten kemp, jinak by ho prej možná nenašel a nebo by se tam motal dlouho ;) )

    OdpovedaťOdstrániť